Meiden, ik hoor graag van jullie tot in hoeverre jullie het met deze stelling eens zijn. (stelling in het onderwerp) Ik ben nu een aantal dagen voor mijn nod. Telkens als ik op dit punt aanbelandt en ik voel niets, denk ik bij mezelf. "Okee, het gaat dus weer niets worden". Ik ben niet misselijk, heb geen maagzuur, ben niet moe en ook niet emotioneel. Graag hoor ik het van jullie. Fijne feestdagen alvast. P.s. dit geldt ook voor de niet zwangere dames natuurlijk!
Ben het niet eens met de stelling, omdat er ook veel meiden zijn die net van de pil af zijn, waaronder ik. Ik had van het ontpillen zoveel klachten, die echt allemaal stuk voor stuk zwangerschapsklachten konden zijn, dat je daardoor ook behoorlijk in de war raakt. Ook nog fijne feestdagen!
Ik dacht wel dat ik zwanger zou zijn. Maar 100% zeker wist ik het niet. Pas nadat ik de positieve test in handen had kon ik het geloven. Ik zelf was ook net gestopt met de pil, dus dat kon ook mijn klachten veroorzaken. Dus helemaal eens ben ik het niet met de stelling, maar ook niet helemaal oneens. gr Suzanne
Ben het ermee ONeens Ik had echt niet verwacht zwanger te zijn (mijn man dacht van wel, maar wat weet die nou van ontpillen en de verschijnselen die daar bij horen ). Symptomen heb ik niet echt gehad (en nog steeds niet...) Ik dacht dat hetgeen ik voelde van het ontpillen was. Maar dus toch in ronde 1 zwanger . kan het soms nog niet geloven!
Hmm weet niet wat ik van de stelling vind. Bij allebei mijn zwangerschappen voelde ik niet zozeer aan mijn lichaam dat het raak was. De klachten die ik had na 1 dag overtijd kunnen ook van je aankomende menstruatie zijn. Wat ik wel had was dat ik bij allebei INEENS de zenuwen kreeg en zat te trillen enzo. Ik MOEST dus ook naar de winkel voor een test. Kan het niet goed uitleggen. Was wel vaker overtijd (zelfs met mijn hormoonkuren) maar dan had ik die zenuwen niet. Dan WIST ik, het is niet raak dus rustig maar. En de keren dat ik zwanger was had ik direct na mijn NOD dat ik gestressed was. Toeval? Kan... maar na 2,5 jaar proberen heb je een hoop rondes achter de rug en ik vind het dus wel erg toevallig dat ik de zenuwen alleen bij mijn zwangere rondes heb gehad.
Hallo meiden, bedankt voor jullie meningen. Kan me er wat bij voorstellen cjpt, als je bij beide zwangerschappen zenuwachtig wordt dat je dan bijna gaat denken dat het geen toeval meer kan zijn. Bij de dames die met de pil zijn gestopt, inderdaad. De klachten lijken veel op zwangerschapskwaaltjes. Ik heb het helaas nog niet kunnen ondervinden, of je het wel of niet voelt als je zwanger bent. Heb daarom zelf nog geen echte mening over de stelling. wel heb ik 2x gedacht zwanger te zijn maar dat was helaas niet zo. Nu 5 dagen na mijn eisprong denk ik al, het is niet raak want ik voel niks. Denk een beetje zelfbescherming. Ben benieuwd of de meningen zich nog meer gaan verdelen over deze stelling.
Nee, ik voelde me wel anders maar had ook griep kunnen krijgen Mijn beste vriendin wist pas in haar 4e maand dat ze zwanger was.. voelde helemaal niets en werd 'gewoon' ongesteld (okay, wel wat minder maar dat viel niet op). Ze zag er wel steeds beter uit maar ja.. dat is alleen maar fijn toch?
Ik wist het wel. Ik slik al 8 jaar geen pil meer en ken mijn lichaam en cyclus dus redelijk goed. Ik merkte niet alleen aan lichamelijke kwaaltjes dat het raak was, maar ik voelde het gewoon. Ik had het werkelijk niet gesnapt en/ of geloofd als ik geen positieve test had gehad.
Niet altijd ik had deze ronde door alle klachten die ik normaal nooit heb echt een paar keer gedacht als ik niet zwanger ben weet ik het niet meer...? Maar nu vlak voor mijn nod heb ik dit gevoel niet echt meer.
Niet eens. Ik had mooie zwangerschapsklachten deze ronde. Overgegeven, mooie temp, bruin en wit verlies enz.... Totdat mijn temp vanmorgen daalde op 11 DPO. Ik heb nu het gevoel dat ongi eraan komt...al weet ik het niet zeker..heb geen ongi klachten, geen bruin verlies bij afvegen helemaal niets...ik moet dus echt mijn temp afwachten
Ik was echt naïef, hahaha, ik dacht: buikgriepje. Begon me pas iets af te vragen toen ik niet ongesteld werd....
Na een jaar ziekenhuis in en uit, was ik het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt. Had er nog steeds veel vertrouwen in dat het een keer ging lukken. Maar kon de pijntjes en gevoelens niet meer plaatsen. Het klopte namelijk ook heel vaak niet! Dus ik had voor mijn NOD geen idee dat ik zwanger zou zijn!
Hmm, ik denk dat het per persoon verschilt. Ik voelde het wel al. Ik had de eerste maand ook kwaaltjes (en 14 dagen overtijd) maar ik wist dat ik niet zwanger was. Kwaaltjes waren gewoon van de stress en uitblijven van menstruatie. (ik was net gaan samenwonen met mijn man, we waren iets eerder al getrouwd). De 2 maand voelde ik mij direct na mijn eisprong anders....zwanger. Ik riep wel van nee jho, maar diep in mn hart wist ik gewoon het is raak. En dat was het ook. Ik testte overigens 7 dagen voor nod positief. Maar zoals ik al zei, dit geldt misschien niet voor iedereen.
Ik ben het er ook niet mee eens. Ik was zwanger , maar had nergens geen last van.. (totdat ik een test deed LOL) De 1 voelt het misschien wel omdat er meerdere kwaaltjes zijn enzo , Ik had er geen idee van en heb het ook niet gemerkt verder ofzo dus.. Maaaaaar.. denk dat als je voor de 2e keer een kleine krijgt , dat je dat gevoel van de vorrige niet ben vergeten
heey heey ik den dat het bij elk persoon anders is ik had de eerste 2x totaal niet het idee dat is zwanger was 1x zij exs je bent zwanger toen zij ik ga fietsen lol (wel zwanger) 2x zij mijn ventje schat je bent al 1week overtijd ben je niet zwanger hoor je mij zo wat denk je nu ben wel vaker 1 week over tijd lol (wel zwanger) en de laatste 2x wiste ik het zelf 3x 1 dag overtijd riep ik al voor de test van de daken te schreeuwen ben zwanger test gedaan en was zwanger 4x wist ik het ook zeker na de 3x mk had ik al 1 week voor dat ik ongi moest worden een test gedaan (woensdag) was nega dus ventje lief zecht je hebt gewoon nog last van die mk ik zeg nee ben zwanger let maar op zondag zeg ik tegen hem je kan me de pot op ga nu naar de apotheek en ga test kopen want die wordt positief hij zegt ja ga maar geld verspillen ik zeg nee hoor zo gezecht zo gedaan kom thuis gelijk die test gedaan en positief dus ja ik denk dat het per vrouw verschillend is groetjes syboena
hey, -Bij mn oudste dochter wist ik het al voor dat ik de test deed, en ja hoor dik posi en voelde me prima -Bij mn 2de dochter kwam ik er pas na 18 weken achter, had helemaal niks noppes nada in de gaten.. -Bij mn jongste zoontje wist ik het ook voor de test, en ook daar voelde ik me prima.. -Vorige maand heb ik een miskraam gehad, wist vanaf t begin dat het niet goed zat.... Dus ja je kan het zeker van te voren al weten/voelen liefs X C.
Misschien scheelt het ook wel of je veel rondes achter de rug hebt. Ik leerde elke ronde mijn lichaam beter kennen. Je gaat toch patronen herkennen. Nouja, zal voor iedereen inderdaad anders zijn maar ik geloof echt wel dat het kán.
Hoi Ik ben het ook niet eens met deze stelling. ik ben zelf 9 mnd bezig geweest voordat het raak was. Van te voren wel een aantal keer het gevoel gehad zwanger te zijn. Maar dat was helaas niet zo. Afgelopen maand as ik er van overtuigd NIET zwanger te zijn. Had nergens last van en had wat licht bloedverlies. We hadden nog een test liggen en wilde die eigenlijk gewoon opmaken. We waren namelijk van plan het zwanger worden even op een laag pitje te zetten ivm omstandigheden. Het was dus echt een leuke verassing toen ie positief was! X S
Ik had in het begin van deze ronde al het gevoel dat het deze keer ging gebeuren. De hele maand dit gevoel ook gehad en 3 pendels voor december. Gisteren na 6 dagen overtijd werd ik ongesteld. Kan het nog steeds niet geloven maar het is echt zo!