7 weken en minder misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Liefjes, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Wie kan me gerust stellen? Ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en sinds gisteren is mijn misselijkheid een stuk minder/ zo goed als weg. Gisteren eindelijk weer kunnen eten, wat natuurlijk hartstikke fijn is. Maar toch maak ik me druk!
    Vorige week op 6 weken en 5 dagen een goede eerste echo gehad met kloppend hartje, maar goed, dat zegt niks natuurlijk...
    Iemand hier ervaring mee?

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hoi meid, ik herken je ongerustheid! k had het zelf ook, ik was zelf ook vrij misselijk tussen de 5 en 10 weken, na die 10 weken werd het minder, en maakte ik me inderdaad ongerust. Maar na 3 dagen kwam het weer lekker terug ;)

Dit is wat de verloskundige tegen me zei: Wees blij dat je niet meer zoveel misselijk bent ^_^ (Ze was alleen maar blij voor me)

3. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ik herken je gevoel, maar klachten komen en gaan. Ik had het bij +- 8 weken en bij 10 weken dat ik ineens geen klachten meer had en zelfs mijn borsten niet meer gespannen waren, ik schrok daar toen ook heel erg van. Maar na een paar dagen waren de klachten er weer :)

Wanneer heb je de volgende echo gepland?

4. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij werd de misselijkheid minder bij 8 weken. Daarna wel nog steeds bij vlagen teruggekomen.
    Succes deze spannende weken en geniet van je zwangerschap!

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik snap je onzekerheid maar probeer je niet al te druk te maken, hier schiet je zo niets mee op!
    Ik heb me ook altijd zorgen gemaakt omdat iedereen me aldoor maar zei dat mijn misselijkheid wel kwam maar ik ben nu ongeveer 19 weken en geen dag misselijk geweest en alles is prima in orde!

6. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de geruststelling dames! Ik weet ook wel dat ik me niet zo druk moet maken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :)

Volgende echo staat nog niet gepland, 23-01 intake VK en dan gaan we ook de volgende echo plannen. Nog even afwachten dus!

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Makkelijker gezegd dan gedaan he, ik weet het.
    Heb zelfs 2 keer op de spoedeisende hulp gezeten omdat ik ineens buikpijn had haha:p

Succes met afwachten!

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had rond de 7 weken ook even een misselijkheids-pauze... Ik was toen ook gelijk in de stress. Toen ik een paar dagen laten weer verschrikkelijk misselijk werd, baalde ik dan ook dat ik er niet een beetje meer van 'genoten' had...
    Vervolgens is het namelijk tot 16 weken niet meer weggeweest...

Kwaaltjes komen en gaan, geniet van iedere dag zonder... want veel vaker dan niet komen ze op volle kracht terug!

9. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Hoi meid, je ongerust klinkt bij iedereen erg bekend in de oren.
    Zodra je minder last heb van de kwaaltjes maak je je meteen al zorgen.
    Gelukkig zeggen mindere kwaaltjes helemaal niks!
    Ik zou dus proberen me niet druk te maken (hoe moeilijk dit ook is).. geniet ervan voor je het weet zijn de kwaaltjes opeens weer terug!

Deel Deze Pagina