He meiden ! Ik ben voor het eerst 1 dag overtijd.. En heb behoorlijk de zenuwen.. Durf ook helemaal niet te testen, ja weer bang voor die grote teleurstelling. Heb geen tekenen van ongi, tenminste niet als normaal. Soms alleen wat rare steekjes in me liezen. Verder ben ik volgens vriendlief erg afwezig.. Spanning ? En ik weet nog niet wanneer ik moet gaan testen.. Wie o wie geeft mij een duwtje in de rug, of heeft hetzelfde meegemaakt of.. Moest het ook een beetje kwijt.. Liefs onzekere en in spanning zittende firefly
nou meid, als dit de eerste maal is dat je overtijd bent, dan zou ik gewoon testen... ik heb meestal getest op mijn NOD zelf... en toen was de uitslag zeker duidelijk, alleen jammer dat het steeds verkeerd afgelopen is...
Dank je Yaraah voor je reactie. Denk dat ik zometeen even naar de KV ga. Ben erg zenuwachtig.. Weet nog niet of ik al durf te testen, maar dan heb ik ze iig in huis ! Ik hoop dat het bij jou snel raak is meid, zo te zien ben jem al even bezig, en word het hoog tijd voor een plakbeeb!
Nou heb een testje gedaan, maar je ziet helaas niks.. Misschien toch een langere cyclus ?? Ik bewaar het anderen testje voor na het weekend als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Liefs
Laten we het hopen. Dat ik zo'n uitzonderlijk geval ben die na haar nod pas positief test Ik ga dr iig niet vanuit.
@Yaraah: Ik hoop voor je dat het deze keer goed is!! @firefly: Succes, het wachten is killing... Gewoon over een paar daagjes nog een keer proberen...
Ik ben 5 dagen overtijd, geen menstruatie maar ook nog geen positieve test. De huisarts gaf mij het advies te wachten tot het weekend en dan nog een keer te testen. Blijft verwarrend.
Nou misschien dat ik jullie ladies wat stille hoop kan geven. Bij mijn eerste twee zwangerschappen gaven de zwangerschapstesten pas na twee weken positief aan! De eerste week alleen maar negatief.., dus dames blijf hopen, wie weet!