Hoi Allemaal, ik ben ligakoekjuh(blijf graag een beetje anoniem). Ik zit een beetje met iets, ik heb al sinds jan. 2009 een perfecte cycles van precies 36 dagen, met altijd 2 dagen vooraf pms ja echt ik kan mijn klok erop zetten(al bijna 1,5 jaar), ik ben bijwijze van spreken zelfs nooit een uur te laat ongesteld. nu moest ik afgelopen vrijdag ( 30 april 2010) ongesteld worden.. ja je raadt het al.. ik ben dus niet ongesteld geworden + dat ik 2 dagen daarvoor ook geen pms heb gehad? mijn laaste dag van mijn vorige menstruatie was op 26-03-2010. Vandaag is het al dag 4 dat ik overtijd ben, ik heb op zondag( 2 mei 2010) laat in de middag een claer-blue zwangerschapstest gedaan ( het was de clearblue+plus, die je al zelfs een paar dagen voor je ong. zou kunnen doen, in de bijsluiter stond ook dat ik op elke gewenst tijdstip van de dag de test kon uitvoeren) heb deze dus in de late middag gedaan, de test gaf aan negatief.. nu vandaag dus een dag later en al bijna 4 dagen overtijd ben ik nog steeds niet ongesteld en ook geen tekens hiervan zoals pms, helemaal niets daar in tegen heb ik wel de afgelopen 2 dagen een heel licht misselijk gevoel gehad en een raar gevoel in mijn onderrug, nog maals heel licht. dit kan natuurlijk ook een beetje stress zijn van dit hele gebeuren. ik heb in jan. 2009 een miskraam gehad bij 10 weken zwangerschap, door extreme drukte op mijn werk toen die tijd heb ik niet eens door gehad dat ik niet ong. was geworden ik kwam er 2 dagen voor de miskraam pas achter dat ik zwanger was. een hele klap geweest voor mij, maar ik ben dus van af die maand daarop al die tijd elke maand weer ( tot nu dan) precies op tijd ong. geworden met een cyclus van 36 dagen. ( ik slik geen pil, prikpil of wat dan ook) Ik heb een realatie, heb dus gemeenschap gehad. Kan iemand mij misschien haar verhaal of ervaring vertellen? bij wie de zwangerschapstest pas later wel positief was? of iemand die na een paar jaar een perfecte cyclus opeens een totaal ander cyclus kreeg? Alvast heel erg bedankt voor de reactie's! ( zal mij wel goed doen)] Groetjes van mij
Hoi ligakoekje. Misschien zou je de dokter kunnen bellen en het met hem of de assistent bespreken. succes ermee!
Dank je wel voor je reactie, ik zit daar ook idd aan te denken ik geef het nog een weekje en anders op naar de dokter. - Als mensen hier ervaring mee hebben graag een reactie!
Ik heb ook een redelijk regelmatige cyclus, maar ik heb vorige maand ineens een hele menstruatie overgeslagen! Was dus 2 maanden niet ongesteld geworden! Dokter gaf aan dat dat weleens voor kan komen bij vrouwen, helemaal als je druk bent of stress hebt ( kan ook onbewust zijn). Zou dus ook optie kunnen zijn! Ik zou gewoon nog even afwachten en als je een week overtijd bent er nog een testje tegenaan gooien.
hoi suzannes, dank je voor je reactie ja het is echt 50/50 he? ik heb niet echt een stress week achter week achter de rug.. maar goed wachten maar he..?
Je zou zwanger kunnen zijn , ik ken er zat die pas na 2weken positief teste. maar als ik naar mij zelf kijk, ik heb bv na de bevalling van mijn dochter de perfecte cyclus na een jaar begon die iets langer te worden en het werd steeds onregelmatiger. Een verpleegkundige van de fertiliteitatrs vertelde mij wel dat ieder vrouw in een jaar tijd zeker wel eens een maand een uitschieter heeft, dus dat de cyclus langer is bv. Ik zou zeggen wacht het nog een paar dagen af en test overnieuw en gebruik dan toch de ochtendurine.
Hoi chahida, dank je voor je reactie.. ik kijk het nog aan en ik doe zowiezo aanstaand weekend nog een test mocht ik dan nog niet ongi zijn. - Reactie's zijn welkom !!!
Hoi! Ik heb met die Clearblue (je bedoelt toch de digitale die zelfs aangeeft 1-2 weken zwanger?) getest rond m'n NOD en die gaf aan dat ik niet zwanger was, terwijl ik dit achteraf wel bleek te zijn.. Kruidvat testen zijn vrij populair op dit forum.. Misschien die eens proberen?
Hoi ssrj, nee ik heb getest met de cb-plus.. Maar mocht ik aanstaand weekend nog niet verder zijn kijk ik wel even voor de kv testen 2 voor 5 euro volgens mij he? zullen de wonderen de wereld uit zijn?...
Hoi Srjj, ja ik moet wel.. anders koop ik 100 van die dingen heb het eens eerder mee gemaakt maar toen was het ontpillen was toen 68 dagen overtijd ! maar ontpillen is het nu niet ben daar al 2 a 3 jaar vanaf.. en nogmaals al zeker 1,5 jaar een perfecte cyc. van 36 dagen nooit meer overtijd en dan nu opeens wel.. vandaag dag 4 trouwens dat ik overtijd ben pff.. en ook niet het gevoel ong te gaan worden
Hey meid ik zou lekker een test doen Van mijn dochter moest ik op zaterdag ong worden, telkens getest pas de donderdag gaf hij pos aan, dus t zegt allemaal niks! Ik wens je veel sterkte en ik duim voor je Liefs Rianne
hoi rainne, dank je voor je reactie !! ik ga denk ik morgen ochtend testen, wel met cb-plus heb er daar nog 1 van liggen.. Groetjes mij
Hier hetzelfde probleem:S Zit op dag 38. Ik had mijn NOD ook de 30ste! Nog geen enkel teken van menstruatie. Aahja we zien wel wat mei ons brengt
En ligakoekjuh al getest? Ben nieuwsgierig he Bij mij gister negatief, vandaag test ik maar niet, toch telkens beetje teleurstelling, ondanks dat het niet gepland zou zijn... Liefs Rianne
gister middag 1 gedaan van clearblue plus dez had ik nog en volgens e bijsluiter mag deze op elk gewenst tijdstip.. helaas weer negatief.. nu ga ik wachten tot zaterdag ochtend (zit nu na elke test namelijk 3 dagen) wegens verdubbelen van hcg?? ik ga niet elke dag een test doen hoor, was 30 !! euro kwijt voor 4 testen van clear blue plus ! WOW wat een geld heb er nu nog in totaal 2 liggen, maar moocht het zo zijn dat ik weer testen moet kopen dan koop ik die van de kruidvat 2 voor 5 euro.. Groetjes