Hey Ligakoekjuh, Nog steeds niet ongi?? Ik "ken" (meer via via) een meisje die pas bij de 12e test positief testte en ze was toen al 13 weken! Het komt wel niet vaak voor maaaaar alles kan! Je zou ook je huisarts kunnen bellen en vragen om een bloedtest! Die krijg je zeker wel als je je verhaal verteld! Die zou je vandaag of morgen al kunnen doen en dan heb je de uitslag gelijk na het weekend! Spannend hoor!! Ik duim voor je meis! Groetjes
ik wacht nog even tot aanstaand weekend..doe dan nog een testje, en die week erop ben ik weg(week buitenland).. dus zodra ik terug ben en ik ben nog niet verder dan ga ik gelijk naar de huisarts toe
voel mij momenteel heel vreemd !!! voelde ik mij vanmiddag en een uur geleden helemaal down...! voel ik mij nu super gelukkig alsof ik de hele wereld aan kan !!!
@Ligakoekjuh; Weer nieuwe symtoompjes.. spannend!! Ik duim voor je hoor! En ga je een weekje weg in NL of ga je de zon opzoeken?? Groetjes x
Jeetje wat spannend Ligakoekjuh ik had 2mei mijn regels moeten hebben na een cycles van 26dagen al een paar maanden achter elkaar maar nog niets en ook geen idee dat het snel gaat komen heb verder ook nergens last van maar ik wacht ook met testen tot zondag of maandag. Vind het wel moeilijk maar goed heb soms ook weleens een cycles van 33dagen ineens tussendoor dus wacht hier ook tot die tijd. Heb in februari een mk gehad met 5w2d en daarna elke 26dagen ook mijn regels en daarvoor was ie ook goed regelmatig 26dagen. Maar wachten is moeilijk maar wil niet weer onnodig teleur gesteld worden. Ik duim voor je mee dat het raak is.