Eerste symptoon, uitblijven menstruatie.....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MamaMirella, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Silvia.. je eitje doet er al 3/4 dagen over om in je baarmoeder te komen.. daarna rust het en daarna gaat het pas nestellen.. ook dat duurt weer een paar dagen dan moet er nog genoeg HCG vrijkomen om kwaaltjes van te krijgen

ik denk dat als je je er niet zo op focust je ook niet zo veel voelt ;)

2. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Sylvia: Vlak na mijn eisprong voelde ik nog niets maar een week voor mijn NOD had ik erge menstruatiepijn.(1 of 2 dagen)

maar jij moet nog wel eventjes geduld hebben hé ;)

3. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Lellebel, ik heb de laatste tijd ook een cyclus van 26 dagen en daarvoor 28 dagen.
    Ik ben nu bijna een week overtijd en de testen zijn negatief, vrijdag voor het laatst getest.
    Er zijn wel hier wel voorbeelden van mensen die laat positief testen (o.a. marloes80) maar die zijn wel een uitzondering.
    We moeten de hoop niet verliezen maar als ik dan toch niet zwanger ben, kom maar op met die ongi.
    Blijven duimen!

4. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

Oct 2, 2006
    166
    0
    0
    Hey hoi, ik was ook overtijd en heb afgelopen donderdag getest en toen was de test negatief, en gisteren opnieuw gedaan, en toen gaf ie wel positief aan. Dus als je over 2 dagen nog niet ongi bent gewoon opnieuw testen, misschien is ie dan hartstikke positief. Liefs Mir. :D

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal, hartstikke bedankt voor de reacties !
    Tsjaa, je weet het nooit he, gefeliciteerd met je zwangerschap mirrepir !
    En idd. ik vind het ook, kijk als het dan ECHT niet zo is, laat dan die ongesteldheid maar komen, of iig. iets wat er op lijkt ! Buikpijn van een aankomende menstruatie ofzo, maar ik voel helemaal niks! Ben weer erg misselijk geweest daarnet ook, maar ik geloof er gewoon niet meer in! Nega test = nega test denk ik dan ! Maar waar blijven die duivelssss dan ?!

Groetjes

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    taschke: Oh ja, joh 4 maanden!? Jeetje, wat zal zij in de zenuwen hebben gezeten zeg! Is er nog een logische verklaring voor, dat er bij sommige vrouwen pas na een tijd een hogere hcg hormoon is ? Vreemd zit het vrouwenlichaam iig. wel in elkaar ! Sjonge.. Ach alleen maar afwachten nu... PFFFFF SPANNENDD!

7. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Lellebel, voel met je mee hoor. Ik ben vandaag al 12 (!) dagen overtijd. heb veel ongemakjes zoals misselijk, buikkrampjes onderin, gevoelige borsten, zo nu en dan humeurig....en maar testen...maar telkens negatief. Ga zo de HA bellen voor een afspraak deze week, want ik wordt er zo langzamerhand tureluurs van. En net als jij hoop ik op een positief bericht, maar als het niet zo is wil ik gewoon ongi worden, dan kunnen we ons weer klaar maken voor de volgende ronde. Succes meid, ik duim voor je! Groetjes, Pluiz

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Nou Pluiz, suc-6 ook, 12 dagen is niet niks ! Vaag he, allemaal ! Nou ben erg benieuwd, laat ff wat weten als je bent geweest, ik wacht af tot morgen ben ik het nog niet ga ik weer testen!

groetjes...

9. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Ben ik weer! Heb de dokter gesproken en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Ik laat donderdag a.s. bloed prikken en dan kan ik na een dag of 5 bellen voor de uitslag van de test. Ik heb nu een beetje het gevoel dat in ongi ga worden, dus mocht dat vóór donderdag a.s. het geval zijn, dan hoeft er in elk geval geen bloed geprikt te worden. Word ik niet ongesteld in de komende week, dan hoop ik dat de bloedtest positief uitpakt [-o< Afgesproken met de huisarts dat we aan de hand van de uitslag óf de eerstvolgende cycl. doorgaan naar de gyn. Zeker gezien mijn kinderwens en mijn leeftijd. Lellebel, ik hoop dat jij morgen positief test! Duim voor je!
    Groetjes, Pluiz

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hey Pluiz, hopen dat de duivels wegblijven ! Balen he... Ik heb nu pijn in mijn liezen en mijn onderrug, maar niet hetzelfde als dat ik ongesteld word... En ik ben benieuwd, als ik het vrijdag nog niet ben geworden doe ik mijn 2e test ik wacht af !

En... we hebben het HUIS ! Dus het kleintje is meer als welkom..!

Groetjes en suc-6

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal... helaas zijn de duivels vannacht gekomen, vandaar die krampen, ze zijn erg hevig ! Maar goed... Allemaal succes verder..

groetjess...

12. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Spijtig :(

Op naar de volgende ronde dan :thumup:

13. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Och Lellebel, wat rot voor je, maar de onzekerheid is in elk geval ff van de baan. (schrale troost)
    Ik zit nu op mijn 13e dag en heb vandaag ook de hele dag al van die flauwe krampjes in mijn onderbuik. PFFFFFFFF....
    We zien wel, ik bedoel, ik heb nu al zo'n 2 wkn onzekerheid, kan er die ene week ook nog wel bij....(probeer mezelf wat moed in te praten tot de afname/uitslag van het bloed)..
    Nou meid, kop op :thumup: en hou ons in elk geval op de hoogte he?!

Liefs, Pluiz

14. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Geen onig, nergens last van, help!

Lellebel, jij kunt weer aan de slag, lekker dat je weer opnieuw kan beginnen.
    Pluiz ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat.

Share This Page