hallo allemaal! ik heb even een vraag: Ik had gister een zwangerschapstest (vd action) gedaan nog voor de NOD en deze was licht positief.. om het nog eens te bevestigen had ik vanmorgen weer een test gedaan (vd kruidvat 2v5) en deze was negatief.. kan het zo zijn dat die van de action gevoeliger zijn of kan ik me beter voorbereiden op me menstruatie en er van uitgaan dat het geen zwangerschap is.. dank jullie wel
Die van Kruidvat 2 voor 5 euro zijn in principe om te testen vanaf je NOD, die van de action kunnen ook al daarvoor gebruikt worden. Dus het kan heel goed zijn dat je met de vroege test van de action al wel positief test, maar met die van Kruidvat 2 voor 5 euro niet. Als ik jou was zou ik op of na je eerste NOD nog een keer testen met de andere kruidvattest uit het doosje. Ik hoop voor je dat het positief is!
Volgens mij zijn de kv2v5 testen gevoeliger dan de action testen. Ik heb bij de kv2v5 altijd voor NOD al streepjes. Wanneer je echt zekerheid wil, zou ik afwachten tot NOD en dan een CB zwanger/niet zwanger (MET wekenindicator) doen dan heb je echt duidelijkheid.
@suusd ik weet niet hoe ik die hier moet uploaden @soezetje dan wacht ik het gewoon even af ik ben bezig met ivf daarom @marjol op zich hebben de action testen het altijd perfect bij mij gedaan en bij de kv5 heb ik vaak problemen mee gehad dat ze het niet deden of dat ze erg wazig waren die van de action daar en tegen waren altijd super scherp de streepjes