Meiden die ook geen last van obstipatie hebben?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Annelin, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Misschien een beetje een raar onderwerp.. Maar bij de zwangerschap van onze dochter had ik vanaf het begin al last van obstipatie. Nu gaat het vrij makkelijk zegmaar. Ik heb 3 miskramen gehad en ben nu weer zwanger, bijna 5 weken. Soms maak ik me een beetje zorgen er over en denk ik dat ik ook dat moet hebben als het goed zal zitten. Verder genoeg andere kwaaltjes..
    Verloopt bij jullie de zwangerschap goed zonder het hebben van obstipatie?
    Groetjes Annelin

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb er ook nooit last van gehad. Wel van het tegenovergestelde. Inmiddels ben ik ca 7 weken zwanger van de derde dat is nu ook weer zo.

3. Fatje86

Fatje86 Lid

21 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    Belgie - Oost Vlaand
    Hey,

Ik ben 4 weken zwanger en heb ook geen last van constipatie.. Je moet je geen zorgen maken, gewoon van genieten!!! :p

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja hoor, dat is echt geen reden om je zorgen te maken. Elke zwangerschap is anders. Ik hoop voor je dat alles deze keer goed blijft gaan.

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik heb er bij mijn eerste zwangerschap totaal geen last van gehad en nu (net zwanger) weer niet. :)
    Kan natuurlijk nog komen maar ik heb op dat gebied nog nooit problemen gehad! :D

Zoou me daarover idd ook geen zorgen maken hoor!

Bij mijn eerste zwangerschap was ik bv. de eerste 8-9 weken best misselijk maar dat is nu ook helemaal weg terwijl ik pas 6 weken onderweg ben.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben normaal iemand die er ook last van heeft (als ik niet zwanger ben) maar tijdens de zwangerschappen heb ik het tegenovergestelde probleem;)

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik dacht dat je er ook last van moest hebben, maar nee, eerder het tegenovergestelde. Ik ken je trouwens nog van het eind april topic en ik hoop van harte dat je een prachtige plakbeeb hebt! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey ja idd ik herken je naam nu ook.. Is het bij jouw toen ook mis gegaan? Fijn dat er ook andere meiden zijn waarbij het juist ook prima gaat zonder het hebben van obstipatie. Haha.. Ik ben er ook zeker blij mee dat het gemakkelijk gaat hoor.

9. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Jij ook gefeliciteerd! En alle andere meiden natuurlijk ook..

10. Yris

Yris Niet meer actief

Ik had er ook geen last van tijdens de zwangerschap :)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    het kan ook nog komen!
    Maar zoals iedereen al zegt, iedere zwangerschap is anders..
    succes..

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier tot nu toe ook nog geen last van gehad hoop dat het niet komt ook;). Bij mijn tweeling zwangerschap wel heel erg en dit ging fout op 9weken dus het wil echt helemaal niks zeggen

13. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hier ook geen last van obstipatie, eerder het tegenovergestelde eigenlijk...
    Laat maar blijven zo, heb er geen probleem mee haha

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ja, helaas wel. Bij de 2e echo kregen wij slecht nieuws... Laten we duimen dat we nu allebei een plakbeeb hebben! Spannend allemaal he! Ik heb woensdag mijn eerste echo!

15. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik heb ook geen last van obstipatie...Het is eerder wat zachter en de hoeveelheid is minder, ;) lekker onderwerp....
    Ik drink wel heel veel water en eet genoeg vezels...Ik dacht ook altijkd dat iedereen door de aanmaak van progestoron last van obstipatie krijgt..is dus niet zo...

16. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik heb echt af en aan last van mijn borsten, gevoelig..maar zoals nu weer niet..het komt en gaat..bij mij is het trouwens raar, als ik een bh aanheb worden ze gevoelig...heb ik m uit dan weer niet..:( maar goed morgen 1e echo..ik hoop daat ik een ooie echo mag krijgen en met alle tevreden heid weer naar huis mag gaan..ik ben nl. zwanger geraakt gelijk naar mijn vmk..van 5 weken..dus ik hoop dat je deze keer blijft plakken Boeboe..:)

17. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

nou hier nog 1 die er geen last van heeft, kheb er altijd moeite mee, behalve de afgelopen weken.. ik kan elke dag en hiervoor echt heel slecht.. mn buik is nog platter dan plat;) en kwil zo graag n buikje krijgen..:)

18. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik heb sinds deze week wel last van obstipatie... Heel vervelend... ik heb dus iets te vroeg gejuicht...

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ook hier nooit geen last gehad tijdens de zwangerschap ;)

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jaloers!! Ik wil er ook geen last van hebben!!:(:)

Deel Deze Pagina