Hey! Zo, de eerste verjaardag zit erop. En ja hoor, tandloos, hihihi. Maak me echt geen zorgen hoor en merk het vanzelf wel wanneer ze verschijnen, maar vraag me wel af wanneer de tandjes kwamen bij andere kinderen die zo laat waren. Kan het bijvoorbeeld ook bij 16 maanden pas zijn? Er is hier echt nog niks te zien!
Mijn dochter is nu 15.5 maanden en heeft nog niets..... we wachten rustig af Heb 16 maanden ingevuld omdat ik de eerste tandje niet met 2 weken zie doorkomen!!!!!
ikzelf heb mijn eerste tand gekregen met 14 maanden, maar heb je poll niet ingevuld want ben geen baby of dreumes meer
Mijn zoon was ook vrij laat. Hij is nu 14 maanden en heeft 2 tandjes en zo te zien laat nummer 3 nog wel even op zich wachten
Mijn ene zoontje was ook ouder dan 1 jaar. Volgende maand word hij alweer 2 jaar, vandaag zag ik ineens 3 tandjes doorkomen. Als die door zijn heeft hij nog maar 7 tandjes. Nog geen kiezen etc. Zijn tweelingbroertje heeft zijn mond al bijna vol. Wel zielig hoor want als ze ouder zijn doet het veel meer pijn. Vanavond was hij ook heel verdrietig
Volgens mij met 14 maanden kreeg hij zijn 1ste tandje. heerlijk zo`n tandloos bekkie, zo schattig vond ik het! en nu.. in een paar maandjes tijd heeft hij bijna al zijn tandjes gekregen en ook al heel wat kiesjes. ik hield het eerst nog bij (in het boekje van het CB) maar daar is nu geen beginnen meer aan