Hoi Dames, A.s. vrijdag is mijn man jarig. We hebben die dag allebei vrij en willen graag iets gezelligs gaan doen.... uiteraard met onze lieve zoon! Hebben jullie nog ideetjes? Kom zelf niet verder dan de dierentuin...
aan de dierentuin heeft een baby van 6 maanden nog niets, maar als je het zelf leuk vindt: Doen! Eigenlijk kan je alles doen, als je kindje maar op tijd eet en slaapt. Die van ons sliepen gelukkig heel makkelijk in de kinderwagen, maar weet niet of jullie kindje dat ook doet. * stadten in een vreemde stad * naar het strand, lekker uitwaaien Zoiets?
Hey! Onze kleine vent slaapt overal, dus dat is geen probleem. Hij is alleen niet zo'n fan van de kinderwagen..... dus een dag stadten is niet echt een optie.... Dierentuin vind ik zelf erg leuk! Kan hem dan ook regelmatig op de arm nemen of in de draagdoek zetten... vind ik in de stad toch iets minder.
Misschien gaan zwemmen in Centerparcs? Wij zijn afgelopen zondag voor het eerst gaan zwemmen met onze kleine man voor zijn half jaardag. Was echt ontzettend leuk en lekker warm.