Vandaag is Vicky haar eerste tandje doorgekomen! Nog een heel klein puntje, maar hij zit er echt. Ze heeft helemaal nergens last van gehad gelukkig. Wat gaat het toch snel met die kleintjes!
ja gaat snel he? voor je het weet zitten ze met de mond vol tanden haha (en kiezen) Gelukkig kreeg mijn zoon de kiezen zonder koorts, meestal heeft hij er veel last van nl.
Gefeliciteerd! We zijn net terug van vakantie - met eerste 2 tandjes! Zo scherp zijn deze puntjes! En ze begon meteen mijn tepel te bijten!
Pff het leek mij ook leuk, maar jeetje! wat zijn die eerste tandjes scherp. En wat heeft zo'n baby al een kracht in zn kaakjes. Jayro zn eerste tand was door op de dag dat hij 5 maanden was en nu heeft hij er 2 die duidelijk te zien (en te voelen) zijn. Hij heeft me al 1 bloedende tepel bezorgd en ik ben nu dan ook supervoorzichtig Ach ja, verder staat het wel schattig.. en de boventandjes voel je nu ook al bijna doorkomen. Dan wordt het nog pijnlijk als ie bijt
Leuk he die tandjes. Ik vind dat kindjes een ander smoeltje krijgen als ze tanden krijgen. Wij moesten 9 maanden wachten tot de eerste tanden eindelijk te voorschijn kwamen, maar nu komen ze als paddenstoelen uit de grond en het enige waar we het aan merken zijn die stinkende zure luiers. Vanochtend weer een ontzettend zure luier en ja hoor een dikke bult op de tandvlees.
En vanmorgen is de tweede doorgekomen! Eigenlijk gisteravond, vanmorgen gevoeld en gezien. Vicky was gisteravond niet in slaap te krijgen, uiteindelijk heb ik haar bij mij op de buik gelegd en hupsakee madam was vertrokken. Ik hoop maar dat ze met de anderen niet zoveel last gaat krijgen, arm kind.
wat leuk martijn heeft nu 2 ondertandjes echt schattig als hij lacht ben benieuwd wanneer de volgende tand door komt.
Sophie wordt 18-09 10 maanden en er zijn tot de dag van vandaag nog steeds geen tanden, soms vraag ik me af of ze ooit wel komen Ik ben benieuwd we wachten af. Voorlopig krijgt ze nog 2x bv dus vindt ik het niet zo erg.
Nou hier vandaag 38 graden verhoging/koorts en weer een onrustige nacht gehad. Gister ook weinig gegeten. Of hij is gewoon wat ziekig, maar zou me niets verbazen als het tweede tandje volgt @ lieve sophie: ik dacht ook dat het nog maanden zou duren hoor! En toen kwamen ze opeens
Ha ha dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik liet haar wel eens op een vinger sabbelen, maar dat gaat nu echt niet meer.
Nou, heb al weken het idee dat z'n eerste tandje door gaat komen, maar er zit tot nu toe nog niks. Wel erg aan het kwijlen, vingers in zn mond,lipje naar binnen zuigen enz... Afwachten maar!
Hier ook al tandjes die doorkomen. Sinds een week heeft ze dunne zure ontlasting. Er zit al 1 wit puntje. Op de plek waar de ondertandjes (snij) komen zit een doorzichtig laagje. @Jonie, zodra de dunne ontlasting komt moet je nog maar eens kijken. Als het mag natuurlijk. Want Fenna steekt gelijk d'r tong uit.
Hier is ook het eerste tandje doorgekomen. Heel scherp is 'ie! Nu moet 'ie nog even verder omhoog groeien, dan kan hij hem aan iedereen laten zien haha!
hier is nu tandje 5 aan het door komen haar hele mondje zit onder het bloed is echt heeeel zielig ze is ontroosbaar maarja hoort er bij zeggen ze wat heb zo kindje het toch te voorduren in hun korte leventje is echt zielig maarja komt wel weer goed ze kan er maar vanaf zijn