Zien jullie dat ook wel eens bij je kindje? Als mijn meisje gegeten hebt (vooral na het avondeten) dan heeft ze zo'n enorme grote ronde buik. Soms schrik ik ervan, dan denk ik dat ik veelste veel opgeschept hebt. Het is een goede eter, maar ze zal zich toch niet nokkievol eten. Ze is 13 maanden. Ze krijgt geen onnodig suiker binnen. Alleen gezond eten. Maar soms voelt dat buikje alsof ie op knallen staat.
Hier ook hoor en dus nog met ruim 20 maanden. Eva krijgt weinig suiker, alleen in haar drinkyoghurt (ze lust geen melk) en in haar toetje zit wat suiker, verder alleen fruitsuikers. Het is toch een beetje de babybuik die ze toch nog hebben.
Jaaa, hier maakte ik me ook druk om een lekker dik buikje na het eten. Maar het is nog echt een babybuikje wat weggaat als ze groter worden zei het cb. Mijn zoontje is ruim 14 maanden nu.
Tja, hier tien maanden oud. Geen suikers, geen snoep, alleen maar groentehap, (zelfgemaakte) fruithap, joghurt, water en pap. En toch een dikke buik. Ach ja, op het CB zeiden ze dat het er vanzelf weer af gaat als ze gaat kruipen en lopen. En met kruipen is ze gisteren begonnen!! Ben zo trots!
Grappig, dit viel me toevallig gisteravond ook op toen benthe in bad zat. Ik dacht ik doe iets niet goed, want in verhouding met de rest van haar lichaam leek haar buik echt enorm. Vanmorgen was ie alweer wat geslonken.
hahaha is hier ook zo inderdaad! Vind het dr altijd zo ´voldaan´ uitzien, zo´n rondwandelende dreumes in romper met zo´n dik buikkie
Hier is de buik 's avonds ook veel dikker als 's ochtends hoor. Bij mij zelf trouwens ook wel een beetje Heel normaal lijkt mij na een dagje eten..
is inderdaad gewoon opslag van het eten wat weer slinkt. na eten ergerd, slinkt weer iets en met volgende voeding neemt weer toe. hoort er gewoon bij. is meestal ook niet de hele buik maar deel / bultje op de buik bij mijn zoontje afijn.... niets aan de hand
Vicky heeft dat ook na een fles of hapje. Ik vind het wel schattig, zo'n gevuld buikje. Meestal is het na een uurtje of twee weg.
hier ook zo'n buikje en als ze echt lekker heeft gegeten dan aait ze er ook nog lekker over haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx