Sinds afgelopen maandag krijst mijn kindje alles bij elkaar boven in hasr bed. Overdag is er niets aan de hand. Maar savonds als ze er net in ligt begint het. Ze valt in slaap maar word na 30 minuten krijsend wakker, helemaal over haar toeren. Zweet volop, hartje op hol. Als ik haar uit bed haal houd ze me heel stevig vast en zegt ze daag en begint ze te zwaaien. Dit is nu al de derde svond elke avond hetzelfde. Vind het zelf best akelig klinken. Zou ze iemand zien of zou het iets anders kunnen zijn? Sprong, verlatingsangst? Herkent iemand dit? Krijg er gewoon buikpijn van.
Hier eentje die de afgelopen drie dagen met brullen begint, zodra hij 's avonds in bed wordt gelegd. Overdag slapen is prima, maar de avond pff En als je hem uit bed tilt om nog even een knuffel te geven (en te kijken of er misschien nog een boertje dwars zit), hoef je ook echt niet te proberen om hem terug te leggen. Als je alleen al aanstalten maakt, gaat de sirene aan haha. Ik gok hem maar op een sprongetje...of verjaardags zenuwen haha. Maar meestal na twee keer een dikke knuffel, geeft ie het wel op. Dan is het nog wel even huilen, maar valt ie toch wel binnen een minuut of 5 in slaap. Weet je zeker dat er ook geen tandjes/kiesjes stiekem aan het komen zijn?
Mijn zoontje heeft dit ook een paar dagen achter elkaar gehad, en opeens was het weer over. Sinds 3 dagen heeft hij het weer, maar dan ook op een manier dat hij getroost wil worden en bij me wil zitten. Na ongeveer 20 minuutjes als hij weer rustig is kan ik hem dan terug in bed leggen zonder problemen. Denk dat hij last heeft van dromen - zielig om te zien maar zou verder zo snel ook niet weten wat te doen behalve troosten.
LA85 ze is op dat moment echt ontroostbaar. Zo zielig om te zien. Heb gisteren een nachtlampje gekocht komt vndaag binnen dus vanavknd die mar uitproberen misschien helpt dat. Kreeg ook de tip om een dromenvanger op te hangen iemand hier ooit iets mee gedaan?