Ja het is eindelijk zover. Xavi zijn eerste tandje is door. Pff wat een drama is eraan vooraf gegaan. Mijn oudste had nooit last van tanden krijgen, maar Xavi. Nou dat was echt gewoon te zielig hoeveel last hij ervan gehad heeft. Ben blij dat die tand door is. Hoe oud waren jullie kindjes met de eerste tandjes? Owen was 9 maanden en 24 dagen Xavi is 10 maanden en 2 dagen.
Hier zijn alle voortekenen aanwezig. Nu is het wachten wanneer het tandje doorkomt. (vigo is 5 maand)
Amber kreeg met 5 maanden en een week haar eerste tandje en heeft er nu drie! 2 onder en 1 boven. Liefs tumtummetje
Mijn zoontje had met 6 maanden zijn eerste tandje. Gecorrigeerd was hij toen 5 maanden want hij is te vroeg geboren.
Daniel had met 3,5 maand ofzo zijn eerste tand al,en renske die is nu met nummer 2 bezig,nummer 1 is ook net 2 weken ofzo door......
Eerste tandje met 4 maanden en 1 week. Tweede tandje 2 dagen later. Nu heeft ze 8 tanden. Nauwelijks/geen last. Wat een verschil he? Jammer hoor, als je baby daar zo'n last van heeft. Hopelijk gaan de volgende tandjes gemakkelijker.
Daan was net 4 maanden, nu is hij 6 maanden en heeft hij 4 tandjes...2 middenonder, 2 hoek boven...net dracula dus
Fenneke was 3,5 maanden,ze kreeg er meteen 2 beneden. Vanmorgen voelde ik haar boventandjes doorkomen! Ze heeft er nauwelijks last van