Als je op instagram zoekt naar versusink, ik heb familie die zich door hem heeft laten tatoeëren . Echt super mooi! Je moet er alleen wel lang op wachten en voor naar Engeland geloof ik. (Hij komt ook wel eens naar België/Nederland geloof ik)
Tattoo Bob zou ik ook nooit heen gaan. Hoor ik alleen maar slechte verhalen over. De techniek heeft Color Splash of Water Color. Wil zelf ook zo'n tattoeage laten zetten maar daarvoor ga ik absoluut naar Eddie Custom Tattoos in Maassluis. Hij kan echt alles en zulke tattoeages worden gewoon kunstwerkjes. Wint ook prijzen op conventies etc. met zijn tattoeages. Ik ben voor mijn laatste tattoo ook bij hem geweest. De rest van mijn familie gaat ook naar hem
Tattoos by Daisy in Alkmaar. Vandaag een tattoo bij haar laten zetten, ze werkt met fijne lijnen. Ik vind haar stijl prachtig.
Ik zou gaan Google en kijken wat je van iemand zijn werk vind! Het is een kunst werk op je lichaam en dan moet je el vertrouwen hebben in iemand. Ik heb echt na het werk gekeken van de tattoeerder oké ik ben na 3 kleinste heel groot gegaan en heb nu 8 sessies van 4 uur gehad! Mijn ideeën, zijn uitwerking!