Ik heb ENORM veel zin in de bevalling!!!!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door janneke000, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi!
    Zijn er meer dames die net als ik ongelofelijk uitkijken naar de bevalling? Ik kan echt niet wachten!!! :D:D:D Ik ben zoooo benieuwd naar ons meisje en ik heb zo'n zin in borstvoeding geven! En ik ben zoooo nieuwsgierig hoe de bevalling dit keer gaat lopen!
    En ik voel me daar een beetje raar onder :) Je leest meer over angst en tegenzin dan over meiden die er enorm naar uitkijken!
    Dus deelt iemand deze gevoelens met mij?? :D

Kom maar op met die bevalling!!!! :D:D:D

Liefs, Janneke

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ja, ik ben het helemaal met je eens!! Ik kan ook niet wachten, ben zó nieuwsgierig..! Wat betreft de pijn en angsten.. Ik ben er van overtuigd dat ik het kan en dat ik het ook goed ga doorstaan. Hoe het in de praktijk loopt weet ik niet (dit is mijn eerste) Af en toe heb ik een klein momentje dat ik het wel spannend vind en soms ook wat eng.. Maar vooral kijk ik met blijde verwachting uit naar ons spruitje!

3. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ik heb er bijna 3 weken zin in:D.
    Ik beval liever dan zwanger zijn,kan dan ook niet wachten.
    Met de andere 2 kids keek ik er ook enorm naar uit.

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hahahaha kan ik me voorstellen!!! Ik tel ook echt af naar 37 weken, want vanaf dan MAG het :D Dan zou het in theorie elke nacht zover kunnen zijn! :D
    Deze kleine meid is mijn tweede. Mijn vorige bevalling was geen droom, maar heel goed te doen. Het was allemaal heel rustig en gemoedelijk, maar ik werd naar het ziekenhuis gestuurd met niet vorderende ontsluiting... Inleiden dus... Dat was miss wat jammer, maar ik hoop dat ik deze keer lekker thuis kan blijven! :D Alles is er al klaar voor :D Alleen de kleine meid nog niet :p
    Ben te ongeduldig voor een 'dracht' van 40 weken LOL:D

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi helemaal niet gek hoor!!!

Ik kijk er ook alweer naar uit! (in positieve zin)
    Terwijl ik de vorige keer prematuur ben bevallen met spoed ivm HELLP/PE.

Ben gewoon zo benieuwd naar het nieuwe kleine mensje, maar ook naar hoe de bevalling deze keer zal verlopen! Als het me toen is gelukt (doodziek) moet dat nu toch zeker ook kunnen! :)

Jij vast een hele voorspoedige bevalling he! :)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat fijn meiden!!
    alvast een hele goede en voorspoedige bevalling toegewenst!!!!

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    :D Wat een fijn, positief topic!! :)

Hoe stom het misschien klinkt ik kijk ook uit naar de bevalling, al zal dat bij mij een keizersnee zijn.
    Ook mijn vorige bevalling (2 dagen inleiden, loslaten placenta dus spoedkeizersnede) heb ik als een fijne bevalling ervaren. Het moment dat het kleintje in je armen ligt, de eerste keer borstvoeding, kan er nu al zo naar uitkijken!!! :)

Goede bevalling allemaal meiden!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik moet nog "even" wachten, maar dat zwanger zijn.. nee, ik beval liever ;) Dus ik kijk er nog niet echt naar uit (Zou een beetje lang duren ook nog) Maar ik kan me dr al wel op verheugen!

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Jeeej! Ik ben niet de enige! Super! :D
    Jullie ook alvast allemaal een geweldige droom van een bevalling toegewenst :D Dat we er allemaal zonder nare bijkomstigheden doorheen komen! :D
    Waar ik ook zo naar uitkijk: Dat mijn oudste dochtertje haar zusje voor het eerst gaat ontmoeten... Lijkt me zoooo mooi! En de eerste foto's van hun tweetjes! zucht... :D En ik ben ook vreselijk benieuwd naar mijn vriend en hoe die het allemaal zal ervaren! Dit is zijn eerste kindje namelijk :D Ik vind het al helemaal geweldig hoe hij zich inleest in het gebeuren en zelfs samen met mij bloederige filmpjes kijkt om een beeld te krijgen van de bevalling! :D

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dat had ik ook hoor! Helemaal niet gek! Het is ook gewoon zo'n magisch gebeuren, bevallen! Ik zou haast blij zijn dat ik twee keer te vroeg ben bevallen, haha, denk dat ik anders ook heel ongeduldig was geweest!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik kijk er al vanaf week 37 naar uit maar helaassss zo te zien heeft de baby het nog lekker in de buik

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had dat ook, had er enorm veel zin in! mijn eerste bevalling was zo relaxed en echt een eitje, dus was ook niet bang ofzo. uiteindelijk was mijn tweede bevalling veel pijnlijker en door omstandigheden nogal bizar. Maar toch wederom heel bijzonder. toch zal ik een evt. derde keer er niet meer zo onbezorgd ingaan denk ik...

13. mama c

mama c Niet meer actief

Ik had dat ook hoor. Mijn verloskundige vroeg toen ik zo rond de 37 weken zwanger was, hoe ik er tegenaan keek. Toen zei ik dat het me hartstikke bijzonder leek om het mee te maken. Ik dacht ik ga daar wel in mee ofzo hihi. Uiteindelijk was het een lange zware bevalling en is ook in het ziekenhuis geeindigd, dus ik weet niet of ik er bij een eventuele tweede ook zo naar uit zou kijken!
    Maar achteraf kun je echt trots op jezelf zijn, hoe het kindje ook ter wereld komt, want jouw lichaam heeft dat maar mooi gedragen!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ja! Daar heb ik ook al zo'n voorpret in! Ik krijg nu al tranen in mij ogen als ik eraan denk dat mijn man samen met isa binnenkomt om naar de baby te kijken :)
    Heb ook super veel zin in de bevalling!

15. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik had precies hetzelfde. Ik was totaal niet bang en kon niet wachten totdat mijn kleine jongen zich zou aankondigen. Was super benieuwd hoe het allemaal in z'n werk zou gaan haha. Gelukkig is alles ook voorspoedig verlopen en had hem snel in mijn armen. Als ik in de toekomst zwanger mag raken van een tweede kindje zou ik denk ik weer geen angst hebben. (hoop ik :D)

16. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Wat kan de tijd toch langzaam gaan als je iets hebt om vreselijk naar uit te kijken he?...
    De eerste twaalf weken naar de magische 12 weken grens kropen voorbij!
    Tweede trimester... Waar is dat gebleven? Vlooooog voorbij!
    En nu... Elke dag kruipt gewoon... Ik moet echt eens gaan werken aan mijn ongeduld hoor :p

17. Iefie

Iefie Niet meer actief

Zwanger zijn vind ik leuk en bijzonder, maar ik zie het voornamelijk als iets noodzakelijks om een kind te kunnen krijgen. Ik kijk ook al heel lang uit naar de bevalling, of liever gezegd het moment dat ik de kleine in mijn armen heb. Ben ook heel nieuwsgierig naar de bevalling, hoe het begint, wanneer en hoe ik het zal ervaren. En die nieuwsgierigheid wordt als maar erger nu.. Alle verhalen van mensen dat je leven op z'n kop staat wanneer het kind er is (ongetwijfeld helemaal waar) sla ik in de wind. Ik kijk er zelfs naar uit...Kan me dus bij jullie aansluiten!

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh zo herkenbaar..!!! Ik kijk er ook ontzettend naar uit. En moet zeggen dat ik de dagen echt af tel.. en dat terwijl ik pas bijna 34 weken ben.. Dus we hebben zeker 6 weken te gaan tot de 40 weken. Dat duurt nog wel even dus.. De tijd kruipt voorbij.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Als de weeën beginnen zit ik volgens mij meteen vol adrenaline!!!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Herkenbaar! Ondanks dat ik een helse 1ste bevalling heb gehad kijk ik er nu toch goed op terug. Gewoon het moment dat de kleine er eindelijk is.. *zwijmel* Helaas was voor ons de tijd erna ook niet leuk, huilbaby, dus ik hoop zo enorm erg dat het nu anders wordt.

Ik ben zo benieuwd hoe het nu begint en allemaal loopt. Ik ben ook zoooo nieuwschierig naar deze kleine man, ik kan van de ene kant niet wachten! Maar toch vind ik het zwanger zijn ook wel heel bijzonder hoor.. van mij mag hij wel blijven zitten tot de uitgerekende datum.. iets langer mag ook :p

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik kijk ook wel uit naar de bevalling...maar meer omdat ik het zwanger zijn gewoon niet zo leuk meer vind...ben de eerste 16 weken onwijs ziek geweest het tweede deel ging goed tot 2 weken geleden en voel ik me weer niet toppie...dus nee zwanger zijn hoeft niet meer van mij...ben blij als ik bij de 37 weken ben en hij mag komen:D

Deel Deze Pagina