Hi allemaal Ik ben 24/7 bevallen van me zoontje! Nu heb ik 7 - 8 weken de mini pil geslikt maar werd er totaal niet vrolijk van.. nu ben iknsinds 31/10 gestopt, maar nog steeds geen menstruatie (ik geef borstvoeding) Is dit normaal? Of kan ik zwanger zijn?!😱
Als je nog volledige borstvoeding geeft is de kans groot dat je nog geen cyclus hebt. Zwanger raken onder volledige borstvoeding icm de pil lijkt mij hele kleine kans Als je sinds t stoppen met de pil onveilig seks hebt gehad zou je wel zwanger kunnen zijn natuurlijk, je bent al vruchtbaar 2 weken voordat je voor t eerst weer ongesteld wordt. Je zou dus altijd een test kunnen doen voor de zekerheid. En als opnieuw zwanger worden (nog) niet het plan is uiteraard een andere vorm van bescherming gebruiien
Dank je wel voor je antwoord! Ja ik ga morgen voor de zekerheid testen inderdaad. Maar op de laatste dag dat ik de pil slikten hebben we zonder condoom gedaan. 'Aar van de week met afvegen wat oud bloed op papier dus dacht o mooi nu komt het door.. niet dus