Is dit normaal? Verder nog weinig klachten.. Beetje misselijk in de ochtend, maar natuurlijk ook pas 4 weken zwanger. Hele dag het gevoel dat ik ongesteld geworden ben door die verrekte afscheiding 😅
Is heel normaal. Je baarmoeder reinigd zich vaak! Niet zo aangenaam maar het hoort erbij! Ik ga regelmatig eens kijken om zeker te zijn dat het toch maar geen bloedverlies is. Je zal merken dat het niet went
Heb ik ook sinds de innesteling, ben nu bijna 7 weken. Het is niet heel heftig, maar wel altijd als ik naar de wc ben geweest zie ik het aan het wc papier zitten. Ik kijk inderdaad altijd goed of er niks roods bij zit.
Heb ik ook. Ben pas 4 wkn 5 dgn zwanger na 9 miskramen, dus het is nog heel pril alllemaal, ben behoorlijk zenuwachtig en die afscheiding maakt dingen helemaal niet beter, moet ik zeggen Het lijk alsof ik ongesteld ben want het voelt zooo nat in mijn onderbroek...
Dat heb ik idd ook constant. Verder heb ik nog nergens last van! Jullie wel? Jeetje, 9 miskramen Wat heftig! Ik heb er 1 meegemaakt..
Het hoort er inderdaad bij. Met 24 weken heb ik het nog steeds, wel meer bij vlagen dan constant gelukkig.