Eerste tekenen?

Discussion in 'De bevalling' started by sunnybaby, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

Jan 19, 2009
    599
    0
    0
    Ik ben benieuwd of jullie lichamelijke 'voortekenen' hadden dat de bevalling eraan zat te komen. Voelde je je in de uren/dagen/weken ervoor anders? Ik had gisterochtend een paar uur een soort ongesteldheidsgevoel, maar dat ging daarna weer weg. Ik ben benieuwd of dat iets te betekenen heeft, of dat het ook kan zijn dat ik nog 6 weken geduld moet hebben. Hoe ging dat bij jullie?

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ik had de avond ervoorzoiets van... als het er morgen niet komt... dan weet ik het niet meer... en toen kwam ie ook gelukkig... kon niet meer goed zitten en liggen en alls was minder

had ook hele zere rug.. heb de avond ervoor met kruikje tegen rug en buik gezeten

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ik ben ook de hele tijd "op zoek" naar voortekenen, gek word ik er van! Was ik eerst bezig met symptomen die op een zwangerschap duidden, nu zoek ik symptomen die op een bevalling duiden ;). Ik moet ineens 's nachts extreem vaak naar de wc om te plassen. Heel irritant, maar als het een voorteken is.. kom maar op dan!

4. kim170709

kim170709 Lid

Jul 13, 2009
    56
    78
    18
    Hier precies hetzelfde! Bij ieder steekje of krampje denk ik zal het beginnen? Sinds vanmorgen wel wat meer pijnlijke steekjes dus wie weet! ;)

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    In het weekend voor de bevalling, veel last van mijn buik gehad...krampen. Ik heb toen meerdere malen tegen mijn man gezegd dat ik het gevoel had dat het eraan zat te komen.
    Uiteindelijk is de bevalling op maandagmidag begonnen en is Jasmine dinsdagochtend vroeg geboren.

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Bij mijn eerste had ik een week lang ongesteldheids gevoel. Een week braken mijn vliezen. En nu, heel af en toe krampen gehad afgelopen dagen maar dan denk ik "de kleine zal wel alles irriteren". Afgelopen weekend een hele gevoelige buik gehad, alles deed pijn. Van mij mag het allemaal wel doorzetten.. voordat het warme weer weer komt!

7. wilmatjuh

wilmatjuh Actief lid

Nov 18, 2007
    188
    0
    0
    assen
    niks geen voortekenen
    ik ben met 38 weken bevallen
    ik dacht dat ik moest plassen maar toen braken de vliezen enzo is de bevalling begonnen

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb 3 weken voorweeën gehad... en toen was ik 1 dag overtijd en ik had zoiets van nu komt hij nog lang niet.... en opeens zette mijn voorweeën door en binnen een PAAR uur was T er ;)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,092
    3,875
    113
    Bij mijn dochtertje had ik op de plek waar volgens de voetreflex je baarmoeder zit een paar dagen van tevoren opeens pijn. Verder kwam het allemaal pats, boem achter elkaar, niks geen teken, voorweeën etc. Ben ik week 39 bevallen.
    Nu heb ik werkelijk alles al gehad, al 4 weken zo'n menstruatiegevoel, 3 x oefenweeën gehad, vandaag kan ik amper lopen etc., maar zoals je aan mijn banner ziet, nog steeds niet bevallen.

10. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

Jan 19, 2009
    599
    0
    0
    Hmm, al met al zeggen al die voortekenen dus blijkbaar nog helemaal niks. :( Ik bljf maar rustig afwachten dan...

11. Isolde

Isolde Actief lid

Dec 9, 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Ik was de avond voor de bevalling van mijn zoontje zooo ontzettend vermoeid dat ik amper de trap meer op kon lopen. Mijn man heeft mij op bed geholpen met uitkleden, het was pas rond 20.00 uur 's avonds maar was helemaal op, toen als een blok in slaap gevallen en 's nachts werd ik wakker van de weeen. Weet niet of dit iets typisch is maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo moe ben geweest dus bij mij is het blijven hangen!!!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik voelde niks, ik werd rond 17.00 na een korte slaap ineens wakker met sterke weeen die rond de 3 a 4 min. kwamen

13. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Bij de eerste verloor ik de middag ervoor een deel van de slijmprop.
    Bij de tweede was ik vanaf 2 dagen voor de geboorte niet lekker, leek grieperig. Toen ik het idee had dat ik iets op ging knappen kwam het ook op gang.

14. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had geen voor tekenen.
    toen ik 36 weken en 5 dagen zwanger was werd ik snachts wakker en dacht dat ik in me broek plaste, dus ik liep zo snel als ik kon naar beneden naar de wc maar halver wege de trap leek het wel een waterval

Share This Page