Hi iedereen, ik heb helaas al een hele geschiedenis maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben al 2 jaar van de pil af ivm baarmoederhalskanker. Ik heb al 2 vmk's gehad en had gistermiddag een posi test. Nu vanochtend is hij weer een stuk lichter nu moet ik weer turen maar ik zie m wel. Denken jullie dat het weer geen plakker is?? Oh mijn banner klopt trouwens niet. Ik heb een cyclus van 28 dagen
hoi Ann, Wat een nare geschiedenis zeg Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar heb al vaker gehoord dat mensen in het begin van een zwangerschap eerst duidelijker testen en daarna lichter en daarna weer duidelijker... Maar evengoed zou het ook geen plakbeeb kunnen zijn. Ik hoop voor jou dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!! Ik zou morgen nog een keer testen. Succes
Wat een hoop ellende heb je meegemaakt zeg. Ik wil je daarbij heel veel sterkte wensen. Terug te komen op je testjes. Heb je er misschien een foto van?
Ik durf eerlijk niet echt een antwoord te geven op de vraag. Ik zou iniedergeval een aantal testen kopen van het zelfde merk en dan een aantal keer testen om te zien of er verandering in de kleur van de streep te zien is. Maar het zou ook zo kunnen zijn dat het niet goed zit.
Hey An, wat een verhaal Zijn die testen van hetzelfde merk? Wat ook nog uit kan maken is of je misschien veel water gedronken hebt? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar een streep is vooralsnog een streep natuurlijk. Over het echte niveau van je hcg - daarvoor moet je een bloedtest doen. Als ik jou was zou ik zsm contact opnemen met de HA om dat te vragen, zeker gezien het aantal rondes en je voorgeschiedenis!