Normaal gesproken weet ik altijd precies wanneer mijn nod is, maar deze maand klopt er iets niet. De dag voor mijn eisprong heb ik altijd veel van dat eiwit-achtige slijm, dan weet ik dat ik twee weken later mijn nod heb. Dit is tot nu toe altijd zo geweest. Gisteren was mijn nod, had 's ochtends wat steken onderin de buik dus ik dacht nu komt het op gang. Maar niet dus, zelfs geen roze spoortje. Vanochtend nog steeds niks aan de hand en voor de zekerheid maar een test gedaan van Sensitest en die was negatief . Heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb op NOD ook negatief getest en 4 dagen later alsnog positief! Hoeft bij jou het geval niet te zijn natuurlijk, maar het zou kunnen.. Succes!
Ja, zie mijn banner. Sensitest negatief, maar KV ook. Er zijn diverse oorzaken mogelijk zoals late eisprong, late bevruchting, late innesteling of een cyclus die gewoon een keertje langer duurt. Je kan niet veel meer doen als wachten en om de 2-3 dagen testen. Succes!
We zullen moeten afwachten. Ik voel me ook niet zwanger, dus het zal wel een lange cyclus worden. @ Lief of Stoer, ik hoop voor je dat positief uitpakt. Je hebt toch wel een hele regelmatige cyclus.
April, wat spannend he? Ik ben ook overtijd en heb negatieve test (etos). Ik ben eigenlijk al heel stipt met mijn NOD. 2 keer heb ik langere cyclus gehad. Eén keer daarvan had ik positieve test in mijn handen op NOD en dat ging dezelfde week nog mis en de maand erna, maar ja de boel was waarschijnlijk van de rel. Ik ben nu ruim 9 maanden gestopt met de pil en alle andere maanden heb ik stipt een cyclus van 32 dagen. En nu overtijd met negatieve test... Ik wacht met je mee dus...
Het is inderdaad toch nog wel spannend. Heb vanmiddag de 2v5 van het KV gekocht. Daar teste ik vorig jaar oktober bij mijn eerste zwangerschap ook positief mee. Morgenvroeg daar maar eens mee proberen! Geduldig zijn is nu moeilijk... Wens jou ook veel suc6 en we hopen op een goede afloop.
Hoi dames, Ik heb even wat berichten mee zitten lezen. Ik heb namelijk ook altijd wel een regelmatige cyclus. Gisteren getest met etos test negatief! Vandaag getest met cleurbleu normale weer negatief! Ja ik moet geduld hebben weet het maar dit heb ik nog niet gehad zijn al 8 maanden bezig.....
Hoe is het bij jullie dames? Ik ben nog steeds niet ongi, ik heb vandaag niet getest. Ik ga morgen weer testen. Het blijft wel spannend hoor. Gelukkig druk weekend en afleiding...
Hoi dames ik ben ongi geworden hoor na paar dagen overtijd voor het eerst dat zo lang heeft geduurd. Nieuwe ronden nieuwe kansen! Veel succes voor de rest van de dames!
hi, Ik ben ruim 2 weken overtijd....De ene dag denk ik " wie weet" en de andere dag denk ik "nee het kan niet". Had voor mijn gevoel in het begin klachten (of crieerde ze zelf) nu minder. Beetje last van ()() maar ook niet mega veel....Morgen weer testen!
Hoefde niet meer te testen. Vrijdag alsnog ongi geworden. Dit was bij ons ook de 8e keer na de mk. Was het vrijdag dan ook zo zat dat ik een afspraak bij de gyn. heb gemaakt. 13 sept. mogen we er naar toe. En liesje1 hoe gaat het met jou? Zal nog even voor je duimen.
Balen April. Wat goed dat je afspraak hebt gemaakt. Ik zit er ook over te denken om dat te doen als ik ongi word. Ik ben nog steeds niet ongi. En ondertussen is mijn linkertepelhof echt behoorlijk groter geworden. Vandaag niet getest, morgen ga ik weer test doen. Geen idee wat eruit gaat komen... Alex, ook morgen weer testen dus. Spannend!! Hou je ons op de hoogte?
En heb je al getest? Ik heb gisteren nog eens getest en we zagen allebei een héél licht streepje. Niet overtuigend, maar ja, de ongi komt ook maar niet. Ik ben 12 dagen overtijd (uitgegaan van een gemiddelde cyclus). Woensdag nogmaals en anders HA bellen voor een bloedtest.
April1982, Jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden. Maar over de midstream zwangerschaps test van Sensitest: Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 3 dagen overtijd nogsteeds negatief met deze test. De derde dag heb ik dus ook maar een digitale clear blue gedaan, binnen 30 seconden stond er Zwanger. Maar de Sensitest alsnog negatief. Voor mij deze dus niet weer. Bij deze zwangerschap heb ik weer clear blue digitaal gebruikt. Weet je tenminste zeker waar je aan toe bent. Veel succes de volgende ronde! Groetjes, Kiki
He meiden, ik klets ook ff mee ... Bij mij was het niet de bedoeling om zwanger te worden, mijn dochter is net 6 maanden oud. Maar omdat ik rare stolsel had etc moest ik even tijdelijk stoppen met de pil. Ik had mijn cyclus berekend en 2 weken na mijn eisprong hebben we weer onveilige seks gehad op zondag (ik dacht dus 2 weken na mn eisprong). Uiteindelijk nog een echo gehad bij de gyn. op dinsdag. Zegt de gyb doodleuk o mevrouw uw eisprong zit er ook aan te komen :S... dus door de pil was mn cyclus helemaal van slag... nu maakt het opzich niet uit als ik zwanger ben, moet alleen nog een jaar van mn opleiding dus het zou handiger zijn als ik niet zwanger ben... Inmiddels ben ik 5 dagen overtijd en 4 nega kv testen verder... Ik ben heel misselijk en heb al een paar keer overgegeven, ook wordt ik midden in de nacht wakker met honger en zijn mijn borsten weer aan het groeien... De vorige keer kon ik redelijk vroeg posi testen... Nu dus nog niet echt omo witte kv testen... ik wacht wel gewoon af maar spannend is het wel