vraagje iemand een idee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mrdam, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    5dec gestopt met de pil
    19mei kuurtje primolut gehad om ongi op te wekken
    11juli voor het eerst me echte ongi gekregen,na 12 13 dagen ovulatietesten gedaan waren bijna even donker als de controle streep dus goed geklust en rekbare draden gehad zeg maar.
    vandaag ineens weer een hele goeie ovulatietest gehad {zomaar getest eigenlijk}
    wat kan dit zijn??
    kben niet zwanger en kweet ook niet wanneer me volgende ongesteldheid zou moeten komen omdat ik altijd de pil heb geslikt 11jaar lang ,volgens mijn berekeningen als ik van 30dagen uit zou gaan zou ik volgende week ongi moeten worden.

2. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

pfff, wou dat ik je kon helpen, misschien omdat je 11 juli je eerste echt ongi hebt gekregen dat het allemaal nog even op regel moet komen... zou je er in eerste instantie niet te druk over maken, maar blijf je het niet vertrouwen dan gewoon even de HA bellen...

suc6 meid..

3. Ik had vier jaar lang de prikpil gebruikt 2 jaar terug in julie de laatste gehad, toen in januari voor t eerst ongi en daarna netjes iedere maand een cyclus van 34 dagen. Ik kan je dus niet echt antwoord geven maar ik zou even naar de HA gaan om over je onzekerheid te praten hij kan t vast helderder maken voor je

xxx

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Welke ovulatietesten gebruik je ?

5. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011