IK BEN ZWANGER! heb gisteren positief getest, maar kan 't nog steeds niet geloven.. voel me al de hele dag zo vreemd.. zo opgelaten en in de war.. heb de ene fout na de andere opt werk gemaakt en iedereen zo kijken van 'wat is dat toch met haar vandaag..'
Hartelijk gefeliciteerd en vooral genieten! Ik weet het nu twee weken en dringt nog bijna niet tot me door hahaha
Subkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! GEFELICITEERD! Ik moet het hier doen want ons vruchtbare (jij dus!) topic is dicht! Wel verdorie! Echt niet leuk! In ieder geval.. helemaal te gek! Jullie zijn er dus toch voor gegaan, want de eerste keer dat je dacht zwanger te zijn was het toch niet gepland? Of ben ik nou in de war met iemand anders? Wij (lees: mijn vriend en ik) gebruiken nu ook geen voorbehoedmiddelen meer de komende tijd. Dus ben benieuwd of ik zwanger zal raken. Voorgaande keren was het min of meer per ongeluk en was het wel welkom geweest, maar nu gebruiken we niets meer en zien we dus gewoon wat er gebeurt! We houden elkaar op de hoogte! Geniet ervan, meis! Xxx
Subke en Nata, ik heb jullie weer gevonden! haha nou k vind het niet leuk dat het vruchtbare topicje gesloten is! we moeten zien waar we verder kunnen, miss hier? ik ga zometeen testen. en ik laat het jullie z.s.m. weten! liefs kim