Rugpijn rond de eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elegance, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik lees geregeld verschillende kwaaltjes bij de eisprong, maar niet over pijn in de onderrug.

Mijn ovu testen gaven mij afgelopen 3 dagen positief aan, 1 uur voor ik rugpijn had had ik ook nog een posi test. Deze rugpijn duurde overigens maar een uur. Ik heb nooit eerder rugpijn gehad en heb zover ik weet nooit last gehad van vervelende kwaaltjes, wel vollere borsten maar dat vind ik wel een leuk kwaaltje hihi :) Ik ga morgen sowieso nog eens testen...

Heeft iemand van jullie ook wel eens last van rugpijn vlak voor of na :S de eisprong?

2. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0

Mag ik vragen welke ovu-testen je gebruikt?

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    die van het kruidvat, een paarse verpakking waarin er 5 zaten ik geloof voor 9,95.
    Ik lees daar geregeld goede ervaringen over..

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Die heb ik ook....

Of tenminste ik heb 2 merken :S Ik kom er niet meer uit namelijk..

Bij Matcare krijg ik maar 1 streepje te zien.
    Bij Kruidvat wel 2, maar 1 lichtere....

Denk dat ik die van de kruidvat maar aanhoud dan...

Ik moet ook rond deze tijd mijn ei krijgen, maar hij is nog niet in aantocht.. volgens deze ovu testjes dan :p
    Heb wel last van zeurderige iets (tja, kan het ook niet echt pijn noemen)
    in mijn buik...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik kreeg alle 3 de dagen 2 gelijk kleurige strepen..
    Ik moet ook zeggen dat ik nog geen andere ervaringen heb met andere testen en dat dit pas mijn eerste ronde is.. vandaar ook deze vraag :) ik ben nog een beetje aan het ontdekken wat er in en met mijn lichaam gebeurd :)

Ik ben van de meningen uitgegaan en kwam toen uit op die van het kruidvat omdat deze gevoeliger zouden zijn? Verbeter me als ik me vergis :)

Hoelang is je cyclus eigenlijk?

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb nog geen idee hoe lang mijn cyclus precies is... Dit is mijn eerste maand zonder de pil.... Een "normale" cyclus is volgens mij gemiddeld 28 dagen. Hier ben ik dan voor mezelf ook maar ff vanuit gegaan.

Ik denk zeker dat ze gevoeliger zijn, want bij Matcare zegt hij helemaal niks en Kruidvat wel.

Sensitest schijnt ook goed te zijn, en heel gevoelig..... (moet je stiekem vertellen dat ik vandaag daar ook 5 of 6 testjes van heb besteld) Oeps ;)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gheghe :):)

Nou ik teste eigenlijk 3 dagen geleden alleen maar omdat ik wilde weten wat een ovu test inhield :):) en gelijk positief... moest ook eerst nog eens opzoeken wat dat precies inhield XD

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Kijk eens aan! Super joh! Klussen dan maar!

Enne, schreeuw het maar van de daken als je zwanger wordt. Misschien dat ik je hier in Etten-Leur kan horen ;)

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    over die rugpijn, ik heb pcies hetzelfde.
    Rond mijn eisprong ontzettende rugpijn, en ook als ik ongesteld moet worden hetzelfde verhaal. :oops:

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik heb de kruidvat ovutesten ook gebruikt en deze gaven bij mij 4 dagen posi aan.....Er zijn niet veel mensen tevreden over dit merk. Ik ga als het deze ronde niet raak is ook over op een ander merk.

Wat de rugpijn betreft. Vorige maand had ik rond mijn ei ook last van mijn rug en deze maand heb ik al vanaf mijn ei last van rug.....Tis nog steeds niet over...Beetje lamgeslagen tintelend gevoel bij mij....

suc6 meiden :)

Liefs kweb

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    hoi hoi,
    ik heb er deze keer ook last van gehad. het deed niet echt pijn, maar het was een beetje zeurderig. ook last van een druk in mijn baarmoeder, ook niet hinderlijk ofzo. succes meid!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kruidvat ovu testen kunnen toch vals posi geven? dat heb ik hier al meerdere malen gehoord, heb ze zelf nooit gebruikt.

maar ik heb deze maand ook lage rugpijn sinds mijn ei, dus het kan wel denk ik!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank jullie wel voor jullie reacties, ikd acht juist goede ervaringen gelezen te hebben over die testen, ik zal zo nog eens testen om te kijken of ik vandaag weer 2 streepjes heb.. Zou haast niet mogelijk kunnen zijn..

Wel fijn om te lezen dat er meer last van de rug hebben, zo leer ik het tenminste herkennen als ik er volgende maand weer last van ozu krijgen...

Maar ja geen rugpijn is natuurlijk altijd beter :(

Misschien zitten we volgende maand met zun alle onder een andere rubriek, zou leuk zijn :):)

14. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0

hoi meid, waarom test je 4 keer?! de eerste keer was je ei al toch, dan staat je kruis ook meer voor?!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Als ik het goed begrijp, verbeter me als het niet zo is, krijg je ook al een aantal dagen voor je ei een posi test... Tot na je ei dan zou hij gewoon weer negatief moeten zijn...

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Volgens mij klopt dat....

Ik zal zo even mijn ovu testjes in mijn album plaatsen.... Ik heb ook meerdere negatieve verhalen gelezen over de ovu testjes van Kruidvat, maar bij mij zijn ze niet allemaal positief. (over de laatste twijfel ik nog)

Kunnen julie even kijken in mijn album? Alvast bedankt!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Naar mijn mening lopen ze steeds meer op en is de laatste het positiefst wat inhoud dat je eisrpong eraan zit te komen toch? Ik zou ze alle 3 als positief hebben bestempeld.. :)

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    De bovenste 2 zijn in het echt lichter dan het controlestreepje, volgens de gebruiksaanwijzing negatief. Ze lopen wel inderdaad op. Dus denk dat mijn ei er wel aan zit te komen... Spannend!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat wordt klussen! veel succes! ik moet gaan werken :( tot laterssss

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Voor ik ben gaan werken nog snel een testje gedaan, nu zie ik de 4 de dag een posit test 0.o

kan dit wel? de streepjes zijn identiek van kleur zoals ze afgelopen dagen ook zijn geweest...

Deel Deze Pagina