Je borstvoeding kan gewoon doorgaan hoor. Veranderd voor hem niets aan. Is het niet gepland dan? Gezien je OMG reactie.
Hier nog een foto . Het is niet gepland ik vind het leuk alleen zielig voor mijn baby en mijn man Will ook niet ..maar ik Will hoop dat het foto nog duidelijker...
Ik vind het nogal wat om direct te zeggen dat je zwanger bent terwijl de test niet helemaal goed is. Niet goed doorgelopen lijkt het wel. Ik zou morgen even opnieuw testen! Wat is de reden dat je test als ik mag vragen? Overtijd? Klachten?
Ik zie ook een tweede streepje. Maar wist je man wel dat jullie het zonder anticonceptie deden als ik vragen mag?
Mijn man wist niet dat geen anticonceptie gebruik..hij Will geen kinderen maar ik Will nog een baby hebben .. En dat hebben we vroeger al afgesproken .het is een lange verhaal ! Ik heb heel lang gewacht, en nu ga ik niet meer wachten want ik ben nu 37 jaar oud! Dus straks. Krijg ik probleem met him maar het maakt me niks uit ! Ik ga morgen nog een test doen
Het is iig niet schadelijk voor je kindje dus je hoeft het niet zielig te vinden.. Hoop voor je dat je man het evengoed wel leuk vindt! Voor je kindjes iig wel leuk om zo dicht op elkaar te zitten Ben benieuwd naar je test morgen
Ik deed de test want ik voel me misselijk een week geleden en heb geen zin voor eten en af en toe duizelig voel en beetje moe...
Uuuuhmmmm je hebt je man er dus ingeluisd???? Hij wil geen kind meer maar jij wel en dus daarom heb je stiekem geen anticonceptie gebruikt want je had al lang genoeg gewacht? Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen!!!!
En jij houdt van je man? Je kiest er samen voor om te proberen om een kind te krijgen. Stoppen met ac zonder dat je dit met je man hebt besproken vind ik persoonlijk ongelofelijk .......( vul zelf maar in). Goeie basis om op deze manier een gezin te stichten, hoop voor je dat je man je dit kan vergeven. Onvoorstelbaar bah!
Ik hoop echt zo dat je niet zwanger bent. Gatverdegatver, op deze manier een kind op de wereld zetten, sorry dat kan toch niet? Het leven van je kind begint al met een leugen.
Na ons relatie hebben we samen gepland om 2 of drie kinderen te krijgen...als hij klaar met zijn studie...nu hij is helemaal klaar ,ik heb 5 jaar gewacht...nu heeft hij zijn mening verandert en elk keer komt hij met een reden... Daarom kan ik niet meer wachten om nog tweede baby te krijgen want ik ben niet jong... Hij was ook niet blij toen ik zwanger was van de eerste maar na bevalling was hij heel blij met onze baby, ik hoop dat hij later ook blij wordt met de tweede als ik echt zwanger ben