Ik snap het even niet meer, willen jullie eens meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leentje1982, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Hallo dames,

Ik snap het niet meer zo goed. Ik ben, zoals jullie op de foto kunnen zien, al vanaf 30/10 aan het testen met ovulatietesten op zoek naar mijn piek. Ik dacht deze bijna gevonden te hebben op de laatste Action test. Daarna ben ik Clearblue gaan gebruiken, deze had ik besteld, vertraagde levering, toen ik ze eenmaal had, die gaan gebruiken. Vind de smiley toch fijner.

Nu heb ik op 1/11 dus 2 testen gedaan (geloof niet met dezelfde urine, maar dat weet ik echt niet meer zeker) en de Clearblue laat een vaag streepje zien. Zojuist nog eens getest en nu lijkt de test weer duidelijker te worden?! :confused: Hoop dat het te zien is op de foto.

Zijn die testen van de Action vals geweest en komt mijn piek er nog aan of..? Ik zit inmiddels op cd 19...Normaal heb ik op dag 11 of 12, soms 13 een postieve ovulatietest. Ik heb wel een vroege miskraam gehad van mijn laatste icsi poging. Mijn lijf in de war door de hormonen? Ik gebruik nu geen hormonen, we wilden het deze maand eens zelf proberen, we mogen morgen weer op gesprek, maar we hadden zoiets van, we proberen het gewoon.

Alvast bedankt voor het meekijken!

Bijgevoegde bestanden:

2. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik zie nog geen positieve ovutest, ik zou nog even doortesten. Het kan goed dat je lijf nog hormonaal van slag is hoor

3. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Ik denk ook dat je piek nog moet komen, zou dus ook doortesten. Ik hoop dat je snel een knaller in handen hebt!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Eens met hierboven.
    Je lh piek moet schijnbaar nogkomen.

5. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ga ik doortesten, dank jullie wel voor het kijken! Die Action test van 1/11 is dus vals denk ik?

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Nee die is gewoon negatief.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hoezo vals?
    Die is gewoon negatief.Een positieve ovulatietest is dat beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controlestreep.Is bij jou niet het geval,dus niet vals,maar negatief.Rustig doortesten,hij komt vanzelf.
    O ja,die cb digitaal moet je gewoon in het schermpje aflezen,en niet zoals streepjestesten.

8. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Omdat het streepje zo donker is in vergelijking met de Clearblue die ik op dezelfde dag gedaan heb.

Ik kijk inderdaad op het schermpje, maar check ook altijd even het streepje ;)

In ieder geval bedankt meiden, ik heb nog een voorraadje, dus kan even vooruit nog met testen.

9. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Vanochtend heeft de arts met een echo kunnen zien dat mijn eisprong al geweest is. Hij denkt dat deze zelfs al een aantal dagen tot een week geleden geweest is. Dus ik heb ‘m waarschijnlijk gemist? We moesten toch in Düsseldorf zijn en kreeg daar sowieso een echo. Nou ja, op het wachtbankje dan maar, we hebben het ieder geval vaak genoeg gezellig gemaakt.

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Verklaard dus ook dat je testen negatief waren allemaal ;):thumup:

11. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Inderdaad ;) Nou, we wachten het af en anders starten we binnenkort met icsi 5, spannend!

paula1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina