Over een paar weken ga ik fotos laten maken, ik ben dan 35 of net 36 weken zwanger. Dat is midden oktober. Nou weet ik totaal niet wat ik aan moet doen. Ik vind fotos met een blote buik mooi, maar het is buiten. Zijn er mensen die ook rond de winter periode foto's hebben laten maken, en wat voor kleren hadden jullie aan?
Ik zou voor fotoshoots geen kleding met kleuren aantrekken. Als je blond bent is zwarte kleding mooi, als je brunette bent wit. Althans, dat vind ik zelf het mooist. Een hemdje met een gipsy rok laag op de heup?
Wij hadden binnenfoto's. Ik droeg een jeans met een zwart shirt of een spijkerblouse en manlief een wit shirt met spijkerblouse. Verder heb ik in speciale jurken foto's laten maken maar die zaten bij de shoot.
Als fotograaf/visagist/stylist zou ik rond een frissere periode bij een buitenshoot in dit geval voor een beetje winter bohémien style gaan.. de heide landschappen in gaan en dan kleding in natuurtinten gaan (misschien over een effen jurk/lange shirt een gebreide of bont vestje erover o.i.d.) En wit vind ik bij zwangerschapshoots sowieso altijd wel mooi! Nu hou ik zelf bij dit thema ook wel van mooie lichte en heldere kleuren ziwel kleding als omgeving. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Misschien heb je er wat aan gehad.. succes en vooral veel plezier!