Vorige keer 8 dagen na pregnyl al ongesteld nu 14 dagen nog niets.. zwanger??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loesje26, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    De titel zegt het al, ik heb twee weken geleden pregnyl gezet en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik werd de vorige keer met pregnyl al na 8 dagen ongesteld en nu ben ik het na twee weken nog niet. Nu lees ik hier op het forum dat je 16 dagen na Pregnyl moet testen maar in het zkh houden ze 14 dagen aan.

Er is ook nog geen enkel teken van ongesteldheid te bekennen. Het enige wat ik heb gehad is twee dagen na pregnyl een ieniemienie beetje bloed verlies en bruine afscheiding en dat was het. Geen idee wat dat was, dus als iemand dat weet...
    Normaal heb ik altijd een dag of 3 bruine afscheiding en veel hoofdpijn. Nu heb ik veel meer pijn in mijn borsten als anders, kan er niet eens op liggen (is vreemd want allees s avonds..:() ik heb wel regelmatig buikpijn, maar alleen als ik heb gelopen en met name trap op, dus als ik s nachts naar de wc ben geweest en totaal geen hoofdpijn, alleen zaterdag ineens migraine gehad.

Ik wil mezelf niet gek maken en wil zo graag zwanger zijn dat ik gewoon geen test durf te doen. Wat vinden jullie, wanneer moet ik testen?

liefs

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Loesje,

Je zou nu al wel een poging kunnen wagen, mits je het niet erg vindt om een beetje onzeker te zijn bij een licht posi test. Bij de meeste meiden is de pregnyl met een dag of 12 a 13 je lijf wel uit. Heb je 5000 of 10.000 gezet? Mocht je nu een licht streepje zien dan zou ik morgen weer testen (na precies even lang niet gedrionken te hebben en met dezelfde test) weer een testje doen. Is ie dan donkerder dan ben je hoogstwaarschijnlijk gewoon zwanger. Mocht je nu gelijk een hele duidelijk streep krijgen dan denk ik haast dat je gewoon zwanger bent, want echt veel pregnyl zul je vast niet meer in je lijf hebben. Wat ik sommige pregnyl rondes doe, is gewoon elke dag testen - je ziet streepjes dan vanzelf donkerder/lichter worden. Nadeel is wel dat je geen 'harde conclusies' kunt verbinden aan 1 enkele test.
    Maar als je genoeg geduld hebt (heb ik meestal niet) kun je natuurlijk ook nog 2 daagjes wachten ;)...

Succes ik hoop dat je straks posi test!!

Deel Deze Pagina