Hallo! Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Ik werd vannacht wakker met een gruwelijk rare buikpijn. In mijn rug en buik kwamen echt vlagen van weeën op. Dat duurde een aantal minuten en is toen weer afgezakt en kon ik gelukkig weer verder slapen. Vandaag de hele dag een trekkerig gevoel gehad. Is dit iets wat uit kan lopen op een miskraam? Want dat gevoel kwam meteen in me op.
ik heb geen idee meid...heb nog nooit een miskraam gehad...ik heb af en toe wel lichte krampjes en steekjes in me bui maar niet erge krampenn ofzo...ik heb wel gruwelijk veel pijn me rug al sinds me laatste eisprong...dat vind ik ook eng...miss. kunnen andere meiden er iets over zeggen?
Hoi Egeltje, Geen idee, maar ik heb ook erg trekkerig gevoel in mn buik, af en toe steekjes. Maar niet de pijn die jij beschrijft!! Ik hoop dat dit niets hoeft te betekenen!!!
Hoi! Ik heb t/m week 9 ook buikpijn gehad. Waren te vergelijken met menstruatiekrampen. Kwam zo'n 4 a 5 x per dag opzetten. Voelt een beetje eng, maar hoort er gewoon bij. Is je baarmoeder die aan het groeien is en positioneren. X
Dank jullie wel meiden! Het is sinds vandaag weer rustiger geworden in mn buik gelukkig. Misschien toch echt mijn baarmoeder die langzaamaan gaat groeien. Ik heb nu ook soms in bepaalde posities last van een trekkerig gevoel. Het hoort er allemaal bij. Maar toch houd ik het gevoel van "stel dat het misgaat". Daar ben ik echt bang voor.
hoi ik kom even mee praten ben daar ok een beetje bang voor moet er niet aan denken vind ik zelf maar heb ok menstruatie krampjes afetoe ben blij als de 3 maanden voor bij zijn
Hey ik kom ook even mee praten. ik heb ook last van buikpijn, feller als dat ik ongesteld werdt. Ik kan soms ook niet op mijn buik slapen.. Ik vind het ook eng, ben je het eindelijk ben je bankg dat je het kwijtraakt..
ik heb van week 4 tot week 7 ongeveer hele erge buikpijnen gehad. Maar dat kwam omdat er een stukje darm klem zat door de verschuivig voor de baarmoeder.(gokken ze) had er veel last van als er valse lucht langs moest, of ontlasting. En verder wat krampen af en toe van het goeien.