Hallo, ik heb een vraag. Mijn zoontje (bijna 8 weken) slaapt s nachts echt super goed. Afgelopen nacht heeft hij 10 uur tussen de flessen laten zitten (ik schrok er zelf van), en 8 uur is niet abnormaal tussen de voedingen. Heerlijk! Maar.. overdag is hij vrij veel wakker. Ik leg hem na de voedingen altijd in bed om te gaan slapen, maar hij ligt regelmatig gewoon wakker in zijn bed. Vanochtend heeft hij bijvoorbeeld een uurtje geslapen, en vanmiddag 1,5 uur ongeveer. Nu is hij weer hartstikke wakker. Ik vraag me af of hij overdag wel voldoende slaap pakt. Als hij kortere nachten heeft slaapt hij overdag wel wat meer, maar vandaag dus erg weinig. Wat kan ik als normaal beschouwen voor een kleintje van 2 maand?
Hoi hoi, Wat is normaal hè, het ene kind slaapt meer dan het andere. Hij slaapt in de nacht prima, dus is het wel logisch dat hij overdag meer wakker is. Als hij verder het goed doet, en niet huilerig is, en goed groeit, dan zou ik me niet zo druk maken erover. Groetjes Adrienne
Dank je. Hij heeft gister en vandaag weer aardig wat geslapen. De ene keer is hij gewoon meer wakker dan de andere keer, maar hij slaapt inderdaad verder goed. Groeit prima en is niet echt huilerig. We kijken dus gewoon hoe het gaat zo!