Zoals het onderwerp al zegt ben ik erg benieuwd wat andere de papa's geven voor hun allereerste vaderdag. Ik heb zelf een mok besteld met een collage erop van Silvester. Hoop alleen dat ie op tijd afgeleverd wordt.....
Ik heb bij de blokker zo'n stropdas gekocht waar je zelf een tekening op kan maken. Daar ga ik Moira haar handjes opzetten voor Papa en op de andere haar voetjes.
ik had een foto op linnen laten drukken. Hij heeft hem al gehad vorige week omdat ie nogal groot was maar hij vond het erg leuk.
Ik heb ook een mooie foto van Ilya op linnen laten drukken. Kreeg net een mailtje dat hij geprint is en ze gaan 'm nu spannen en dan op de post. Ben zelf ook errug nieuwsgierig hoe het is geworden!
ik had zo'n veronica gids besteld maar nog steeds niet binnen op de site stond dat ie tusen de 10e en de13e binnen zou komen
Ik heb ook de veronica gids besteld kan niet wachten om ze binnen te krijgen. Ook voor de opa's besteld. Voor de rest nog een badjas en parfum en natuurlijk een lieve kaart.
Hier ook een veronicagids voorkant, een truitje van de Etos, moet vinny dan wel aan, en de difrax daddydoos, en een portemonee. Verwend toch ! Heb alleen de gids nog niet binnen, hoop dat hij er vandaag of morgen wel is... greetz celientje
Ik heb ook nog geen idee.. ik vind die stropdas wel een leuk idee.. Hoe maak je die afdruk van de handjes en voetjes erop, Salomina? Met een inktkussentje en dan stempelen?
het is zo'n witte stropdas met 4 stiften in een pak bij de blokker te halen. Ik ga Moira haar hand op de stropdas houden en omheen tekenen. Dit doen we nu standard bij verjaardagskaarten enzo, dus ze is het al gewend. Ik laat Moira dan ook een krabbeltje van haarzelf ergens neerzetten
difrax daddydoos? Waar of hoe kom je eraan? Ons papa krijgt ook de veronica gids, een foto (20x30) van onze dochter, een mok en hij wilde nog een broek als kado, daar kan ie tenminste wat mee. Maar hij heeft hem nog niet!
mijn vriend heeft dubbel geluk dan hij is namelijk jarig op vaderdag haha,ik heb n verjaardagskalender gemaakt bij de hemasite,allemaal mooie foto's in sepia kleur,ik hoop dat nog optyd binnen is! groetjes krulliewullie
Ik heb een boek voor mijn mannetje gekocht. "Mijn papa en ik" van twee beren. Eigenlijk een boek voor Tymen, maar goed. Ik heb er een mooi persoonlijk verhaaltje in gezet.