Welke box voor op de camping raden jullie aan? Wij gaan met de caravan naar het buitenland dus het moet goed mee te nemen zijn. Ik heb er gezien van bannini, lorelli en topmark. Vind ze nog best prijzig omdat ik het maar 1 seizoen gebruik (en het is echt nodig met onze man). MP al gekeken, maar niks in de buurt. Mamoloes heeft er ook 1, maar die ziet er niet zo stevig uit vind ik. Hebben jullie ervaring of weten jullie nog andere?
Het campingbedje. Dat gebruikten wij altijd als box. Overdag zonder hoeslaken, 's nachts met, zodat het dus wel schoon is 's nachts. Werkt prima
Ik ben er een beetje bang voor dat hij dan niet meer snapt dat hij er in moet slapen. Ene keer is het dan om te spelen en andere keer mag dat niet...Hij is 10 mnd
Wij hebben nooit een box gebruikt op vakantie Ik denk dat het wel goed gaat als je het bedje buiten zet om te spelen en in de caravan als hij moet gaan slapen. En als hij mag spelen lekker wat speelgoed erin
Wij zijn dan wel niet op een camping geweest. Maar toen onze dochter 9 maanden was hebben we het campingbedje in het appartement gewoon overdag als box gebruikt. Slapen erin was ook geen probleem. Vakantie is toch al anders dan normaal. Ik denk dat ze het snel genoeg snappen.
Ff Googlen wat een travel cot is, maar zo iets heb ik ook nog op zolder liggen (maar die van mij is volgens mij erg klein, ga hem straks eerst eens opzoeken). Had ook zitten denken om hem daarin te laten slapen en dan de box voor buiten of gewoon het campingbedje. Waarschijnlijk denk ik te moeilijk en lukt het ook wel met een bedje als box. Ik ga er nog maar eens over nadenken!
Een kleine travel cot kan nog prima voor een baby volgens mij. Dan kan je het campingbed als box gebruiken. Maar dat kan ook als je het campingbed als bed gebruikt. Zal vast goed komen
Mijn zoon heeft afgelopen week heerlijk geslapen in de travel cot. Wij hebben een speelkleed met opblaasrand. Je kan natuurlijk ook het campingbedje gebruiken.
Je kan ook een opblaasbaar zwembadje gebruiken als box, die kosten maar een prikkie en ze liggen nu overal in de winkels. Enige nadeel is dat de rand meestal niet zo hoog is, ik weet niet hoe oud je zoontje is en of hij daar al overheen kan klimmen.
Hij is 10 maanden en klimt al zelf de trap op. Zwembadje houdt hem niet tegen hihi. Maar ben er uit. He zo'n travelcot om in te slapen en het campingbedje als box. Moet goedkomen!