eerste vakantie met de kleine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nenaten, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je inderdaad goed hebt nagedacht over beschikbaarheid en kwaliteit van gezondheidszorg, babyspullen etc. zeg ik doen. Gewoon proberen.

Wij zijn met onze dochter van toen 5 maanden in Hongarije wezen kamperen. We hebben 1 week over de heenreis gedaan, iedere dag een andere camping. Ging hartstikke goed. Terugreis 2 dagen ging ook goed.
    Wij werden overigens ook voor gek verklaard om met zo'n kleintje te gaan kamperen en rondreizen.

@NatassjaS: ik nam inderdaad een thermosfles gekookt water en een flesje koud water mee. Gewoon mengen tot gewenste temperatuur. Ging heel goed en je kunt overal een flesje klaar maken.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Haha ik denk inderdaad dat je er te moeilijk over denkt. De prive ziekenhuizen en klinieken zijn veel beter als hier in nederland. Je kunt gewoon een afspraak maken geen wachtlijst van een maand enz. En wij koken altijd zelf dus ik wordt niet sneller ziek van het eten en als we uit eten gaan hebben ze vaak een open keuken dus kun je snel genoeg zien hoe het met de hygiëne is..

en over de warmte.. ze hebben in turkije ook baby's:D tuurlijk is het warm en moet je net als hierbje baby niet in de zon leggen..

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    @Marvb: Haha tussen de Duitsers :p Maar is wel leuk daar ;) Wij gaan naar andere kant van Palma, maar gaan auto huren want ik wil overal weer heen Heb nog een vriend wonen daar dus die gaan we ook opzoeken denk ik. Wij gaan pas 18september heen dus jullie moeten t zonnetje dan wel daar laten bij terug komst naar NL hihi

@Asherah: Helaas denken veel mensen dat de zh in nl de beste zijn (heb ik t niet over mensen in op zp dus ajb laat niemand zien aangesproken voelen!!) Maar in nl lopen de zh/gezondheiszorg beetje achter en idd belachelijke wachttijden.Veel mensen zijn beetje wereldvreemd hebben niet veel meegemaakt ;) Ik heb al heel wat van de wereld gezien en meegemaakt en dat wil ik ook graag aan mijn kind doorgeven :)
    We gaan zeker genieten van Mallorca en voor mij is t ook weer leuk om terug te zijn na zoveel jaren (ik heb daar ernstig auto ongeluk gehad, lag 4dgn in coma en was bijna dood als ik 20min later int zh was en niet zo goed geholpen was :()
    btw woon jij in Turkije? Ik heb een topic geopend in De Mama's, NL mama's in het buitenland, miss zin om daarin te komen :D

@NastassjaS: leuk familie opzoeken en wij nemen idd een thermofles mee met gekookt/heet water als we een dagje weg gaan, dat blijft wel 6uur lang warm genoeg ;) Dus dat kan makkelijk, hoef je ook geen thee te betalen en alsnog koud (gekookt) water mee te nemen of ook flesje te kopen...

@EdelHertje: Das vind ik wel ver/lang Amerika...zeker als je kleintje net een huil/hang/miep/whatever dag heeft :) Maar dan vind ik t zelf vervelend tegenover andere mensen eigenlijk... Wij waren 2jr terug naar Thailand geweest en toen zat er naast ons ook een kleintje van 1jr ofzo en sorry maar ik heb de hele vlucht niet kunnen slapen!

@mavi derya: haha zie reactie op Asherah ;)

@andere meiden tnx voor jullie reacties, wij gaan dus ook zeker wel genieten en jullie natuurlijk ook allemaal, ga dr lkkr op uit met de kleintjes, laat ze wennen aan van alles en de meeste kinderen/babies houden van auto rijden..
    ff of topic...mijn buurvrouw is dus toen mijn buurmeisje klein was bijna nooit met de auto weggeweest en als ze ging niet langer dan 10min...Nu is ze net vandeweek 4jr geworden en als ze al langer dan 10min in de auto zit is t janken dus ze gaat nooi ver weg met die kleine...Dussss dan zit je er uiteindelijk zelf mee ;):p

4. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    @Nenaten & EYA Dank je wel voor jullie reacties! :D

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Niet te moeilijk over doen hoor, die kleintjes passen zich al snel aan.
    En genieten van je vakantie!

Deel Deze Pagina