Kun je niet zeggen... Je bent van harte welkom om ook te komen maar voel je vooral niet verplicht. En dan ook dat het bijv echt maar tot 17.00 duurt Dan kunnen degenen die geen zin hebben zonder gewetensbezwaren gewoon lekker thuis blijven. En de rest weet waar hij aan toe is.
Hier hebben we hetzelfde aan de hand gehad. We hebben toen alleen de echt goede vrienden uitgenodigd. Dus de mensen die je niet alleen maar p feestjes treft. Bleven er toen 6 over om uit te nodigen ipv een stuk of 20.
Daar zou ik dus echt geen zin in hebben en voor je baby hoef je het ook niet te doen, want die kent ze blijkbaar amper. Ik zou óf alleen de mensen uitnodigen die echt interesse in hem hebben getoond, of niemand en gewoon een rondje geven in de kroeg ofzo, zoals je al voorstelde. Bedenk je ook dat als je dit jaar die hele meute uitnodigt, ze waarschijnlijk ook verwachten dat ze volgend jaar en de jaren daarna ook kunnen komen.
En... Je hoeft natuurlijk geen liters drank te schenken... Dat heb je zelf in de hand uiteindelijk. Dat zij nog enigszins in een andere levensfase zitten betekent niet dat ze zich niet kunnen gedragen. En een redelijk deel zal niet zitten te wachten op een kinderverjaardag gok ik
Bedankt iedereen voor de reacties! We zijn het er over eens geworden dat we ze niet gaan uitnodigen. Gewoon even proosten in de kroeg vond vriendlief gelukkig ook genoeg!