Eerste verjaardag, oma op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luppy, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dus als je kindje bv in de zomervakantie jarig is en je ouders, zus of whatever wie net in die periode vrij hebben, vanwege sluiting winkel of andere reden dat ze alleen die periode vrij zijn dan zouden ze volgens jou niet op vakantie mogen omdat je kindje jarig is???
    Beetje kort door de bocht gereageerd hoor, ik snap best dat het jammer is dat ze er niet bij kunnen zijn maar om er zo'n big issue van te maken is ook weer overdreven, kind heeft er toch nog geen benul van ;)

2. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ik snap heel goed dat je het niet leuk vindt. Je kind zal er idd weinig van merken, maar jullie als trotse ouders willen graag de eerste verjaardag samen vieren. Ik zou het toch tegen ze zeggen als mijn ouders dat zouden doen.
    Ik was 17 jan uitgerekend en me ouders wilde eigenlijk in dec op vakantie, maar toen ze hoorde dat ik zwanger was, zei ze dat ze niet op vakantie wilde in dec. Wat je weet maar nooit en idd 28 dec in mijn zoon geboren.

3. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Mijn ouders gaan ieder jaar in september minimaal 4 weken naar dezelfde vakantiebestemming. Ze hebben daar een stacaravan maar vanwege werk kunnen ze niet in van juni t/m augustus weg en niet in oktober. Blijft dus de maand september over als je ook nog een beetje mooi weer wilt houden.

Aangezien ik eind november was uitgerekend was er dus niks aan de hand maar Amy is 9 weken eerder geboren en mijn ouders waren dus nog op vakantie. Jammer maar dat was nu eenmaal de situatie. Maar dit probleem zullen we dus ieder jaar hebben, moet ik dan maar zeggen dat ze hun welverdiende vakanties maar moeten opgeven omdat ze anders de verjaardag van Amy missen? En wat als er meerdere kleinkinderen gaan komen, straks kunnen ze dan nooit meer op vakantie omdat dat vanwege verjaardagen niet meer te plannen is.
    Nee we zullen haar verjaardag met mijn ouders nog wel eens "vieren" als ze weer terug zijn van vakantie!

Deel Deze Pagina