Eerste verjaardag op een andere dag vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Het is ook maar wat je verstaat onder 'verjaardag vieren'

Vorig jaar zijn wij op de eerste verjaardag van de kids (was vrijdag), lekker met ons gezin 's ochtends opgestaan, gegeten, gezongen, kadootjes gegeven (ze snapten er toch niks van), en een dagje weg geweest. Op zaterdag hebben we een feest gegeven voor iedereen.

Dit jaar is echt ons hele familie op vakantie met hun verjaardag. Ook beide opa's en oma's. Daarom hebben wij gisteren besloten om op hun verjaardag zelf een dagje uit te gaan, iets doen wat zij echt helemaal geweldig vinden. Hun oom en tante gaan dan ook mee. En het feest waarbij een boel volwassenen in de tuin komen struinen, en de kids een boel speelgoed krijgen vieren we op een andere dag als iedereen terug is van vakantie.
    Zo hebben zij 2x een speciale dag.

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hier worden de verjaardagen ook altijd in het weekend gevierd

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn d'r eerste verjaardag was op Zondag, dus toen hebben we het gelijk gevierd. Het taartmoment hebben we 'smorgens gewoon met z'n 3en gedaan, de visite kwam pas 'smiddags.
    Het kwam nu toevallig goed uit, maar als ze op dinsdag jarig was geweest hadden we het ook in het weekend gevierd.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind dat dit prima kan hoor!!
    is leuk en miss ook wat overzichtelijker voor je dochtertje!
    alvast heel veel plezier!!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    HIer worden verjaardagen altijd op zaterdag gevierd.
    Als zij op een andere dag jarig is nemen papa en mama altijd vrij en doen we iets leuks (dierentuin ofzo) maar het grote feest is op zaterdag

6. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

wij hebben het geluk dat de eerste verjaardag van Frummel op een zondag is en het dan echt kunnen vieren. Zou hij op een andere dag jarig zijn zou ik het alsnog op een andere dag vieren. De dag zelf natuurlijk wel gewoon met het gezin maar een feestje dan in het weekend.

Maar ik zal nooit zeggen dat hij op een andere dag jarig is. Zijn geboortedag is heel belangrijk voor me en zal daar dus niet om liegen. Gewoon eerlijk vertellen dat hij op een andere dag een feestje krijgt.

Deel Deze Pagina