Julian was maandag jarig en we vierde het zondag. We hebben toen een fotograaf gehuurd voor 2 uurtjes, kostte 25 euro ( Omdat ze nog niet officieel gediplomeerd was ) en ze heeft werkelijk fantastische fotos gemaakt. Zowel veel van Julian en mij en mijn man, maar ook van alle andere kindjes die er waren en van de visite. Gisteravond de fotos gekregen en oh wat waren alle mamas blij met mooie fotos van hun kindjes !!!
Dat vindt ik nou ook leonora 86! @mcw Ik weet donders goed dat mijn kindje er niet veel aan heeft en overal lees je dat de eerste verjaardag meer voor de ouders is. Daarom kom ik nu juist niet aan met een clown of een goochelaar. Helium ballonnen heeft ze wel degelijk wat aan. Ze vind de geweldig en trekt constant aan de touwtjes. En ter extra info, er komen ook een paar losse ballonnen op de grond. Dat jij het klein houd prima, maar wij genieten er van op het op deze manier te doen!
Ik heb nu een lokale feestwinkel gevonden die verhuurt tanken. 32,50 voor 50 ballonnen. Alleen wel zelf ophalen en terug brengen maar dit vind ik zeker de moeite waard! Ballonnen kopen en feestartikelen. Ballonnen en ballonbogen | De Ballonnenkoning voor de gene die in Rotterdam wonen
Leuk hoor! Ik heb thuis laatst dus de cakesmash fotoshoot gehad voor de uitnodiging. Die ben ik nu aan het maken, erg leuk! Voor de shoot had ik ook bij de plaatselijke feestwinkel een trosje heliumballonnen besteld.. Een klosje met 4 metallic roze heliumballonnen was 6,50. Denk dat ik voor haar verjaardag nog 4 van die trosjes bestel en neerzet.. Verder hangen we gewoon ballonnen op en slingers en gooien we ballonnen op de grond.. Een goeie vriendin van mij maakt geweldige taarten en die wil ik de taart laten maken met daarin verwerkt van iedere maand een foto van het afgelopen jaar.. Verder een klein slagroomtaartje met haar eigen foto erop voor het kaarsjes-blaas/rotzooi-moment.. Dat wil ik voor de grote bups doen met enkel de opa's en oma's erbij.. Daarna komt dan de rest! 2 of 3 uurtjes ofzo.. Wil voor alle kindjes in ieder geval grote kannen ranja neerzetten en bekers met rietjes en na afloop een kleinigheidje meegeven voor de kindjes.. Het moet vooral een kinderfeest worden zeg maar... Ik lees nog even mee voor leuke feest-tips!
Moest hier toch nog even reageren... Gisteren de uitnodigingen afgemaakt met de foto's van haar birthday-shoot! Ben helemaal verliefd, krijg ze begin volgende week binnen en dan kunnen ze de deur uit.. Echt mega leuk! Nog mensen tips voor een bijzondere eerste verjaardag?
Ik heb van elke maand een foto. Uitvergroot geprint die hang ik op en dan mogen mensen raden in welke volgorde het moet En een feestmuts gemaakt
haha dat valt wel mee hoor, je moet gewoon zorgen dat je een heliumfles op de kop kan tikken (wij redelijk goedkoop bij een vriend, voor 45 euro was ik klaar voor mijn 200 ballonen) en vullen maar.... ik denk dat de prijzen die jullie noemden wel ongeveer zo zou zijn als je particulier moet bestellen.
Onze dochter vind het kijken naar ballonnen gewoon al mooi, je moet der eens zien als er op een markt ofzo iemand staat met van die grote, dan stuitert ze haar kinderwagen uit! Hier was het een super feestje en onze dochter is niet zo eenkennig en vindt alle aandacht geweldig, dus ze heeft enorm genoten van haar kadootjes, de mensen en haar balonnen. Ik heb nu nog steeds een trosje ballonnen in de kamer hangen die nog steeds mooi zijn. De rest hebben we losgelaten buiten, dat vond ze ook een hele happening!