Ik heb voor Valerie een prachtige jurk gezien van Salty Dog le chic. Weet iemand hoe dit merk valt? En weet iemand toevallig ook of het ergens in Groningen wordt verkocht?
Hm nee sorry... Maar ben wel nieuwsgierig naar de jurk die je op het oog hebt. Ik meen me te herinneren dat jij eens een paar foto's hebt geplaatst van je kindje met zoooo'n mooie jurkjes aan.
@ Lucia, dankjewel! Ik wil dit jurkje kopen, kan ze zometeen aan met een zwarte legging en zwarte bolero. En in de zomer met een witte bolero en witte legging.
deze jurk heb ik ook voor mijn dochter ik heb m in maat 86 mijn dochter is 84 cm lang en weegt 10 kilo de jurk valt mooi wijd ik heb de bolero er bij gekocht ik heb hem bij kleertjes.com je mag daar ook ruilen.
bij het nekje zit ie trouwens mooi hoor! niet dat ie te wijd is er zit geen rek in de jurk maar rits op de rug. en hij staat geweldig.....
deze jurk is zonder rek maar wel vrij wijd en pas als haar armpjes erin zitten doe je de rits dicht. en ik zelf vind barbera farber veeeeel strakker en daat heb ik ook veel kleertjes van.
Ik bedoelde inderdaad ook dat het qua maat hetzelfde valt maar dat barbara faber strakker valt al is het beide zonder rek. Vind barbara faber ook weleens wisselen hoor. De shirt vallen vrij klein vind ik maar de jassen weer groot voor het gemak
ben blij dat de zomer er aan komt alle mouwtje worden kort van truitjes maar maat 86 zit zo achterlijk wijd bij haar
Irritant is dat he. Hier is 74 te klein maar 80 eigenlijk nog te groot. Zo armoedig. Ben ook wel weer uitgekeken op die winterkleding.
Bedankt voor jullie antwoorden! Hier zit 80 goed, alleen broekjes 80 zijn soms wel te groot. Maar welke maat van het jurkje zal ik dan bestellen 80 of 86? Ik wil dat ze hem over een maandje aan kan, maar ook nog in de zomer.
Als je een dag geduld heb kan ik het je vertellen. Meisje hier zit ook in 80, broekjes soms nog wat groot. Ik heb gister weer 2 jurken van BF & SD le chic besteld die vandaag of morgen binnen komen (maat 86) Zodra ze er zijn en aangepast laat ik het je weten hoe ze zitten.
Dat is lief van je! Ik wacht geduldig af! Het is zo jammer dat er (zover ik weet) geen winkel is in de omgeving van Groningen die dit merk verkoopt.
ik heb de 86 die zit nu nog dus wat wijd maar dan kan ie zekers de hele zomer nog mee. amy-lynn is nu 15 maandjes net geen 10 kilo e 84 cm lang