Eerste verjaardag zonder....

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door 1985Breezer, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Zondag is mijn kleine mannetje jarig.
    Superleuk natuurlijk maar ik zie er een beetje tegenop.
    De eerste keer zonder papa en zijn kant van de familie.
    Alles zal anders zijn....
    Vorig jaar zat het huis vol en had de postbode het super druk.
    Hoe ging het bij jullie de eerste x? En hoe voelde je je?

Liefs x

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve Breezer afgelopen zaterdag was het hier die dag.
    Degene die zich van mijn zoon op papier "papa" mag noemen was op vakantie en heeft totaal niks van zich laten horen.
    Kleine heeft het gelukkig niks gemist maar ik wil je toch heel veel sterkte en succes wensen!
    Liefs Ook

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier hoor ik al 3 jaar niks meer van de officiele verwekker (is de naam papa niet waard...) Ik heb er vrede mee en zorg dat mijn zoon elk jaar een leuke verjaardag heeft wat mij elk jaar weer lukt gelukkig :) gelukkig komt mijn familie wel en ook mijn vrienden, buren en kennisen. Zo ook met sinterklaas ;) Zonder de andere kant van de familie doe ik juist mijn uiterste best om van de verjaardag van mijn zoon een leuk feest te maken, zal ze een poepie laten ruiken als ze ooit weer eens gaan omkijken naar hun zoon/kleinzoon ;) kan ik ze laten zien dat ze echt niet gemist zijn. de 1e keer was ik alleen maar kwaad dat ze gewoon niks lieten horen! hoe kan je zoiets doen? je eigen kind/kleinkind? ik kan er niet bij met mijn verstand. maar het heeft me wel heel sterk gemaakt en laat zien dat het zonder die kant van de familie het mij prima lukt.

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb nog geen ervaring, ik zal het in Februari mee gaan maken, maar wat lijkt het mij ook lastig inderdaad!

Ik hoop dat jullie er een geslaagde dag van kunnen maken en dat je er niet steeds te veel bij stil zult staan. Succes ermee en sterkte!

Deel Deze Pagina