Met mijn fotocamera van de tv gefilmpt. Jeetje wat waren het toen nog 2 kleine donderstenen En nu alweer 14 en 12 jaar vroeger-1.flv video by nathalie - Photobucket Wilde dit gewoon even delen met jullie
mijn oudste wordt zondag 15 jaar. vraag me soms echt af waar de tijd is gebleven. kan me bijna niet meer voorstellen hoe kleine hij was,nu is hij bijna even groot als mij. kon ik de tijd soms maar stilzetten.
Zo leuk die oude filmpjes! Mijn vader had op zolder een doos met 8mm films van Mij en mijn broers als baby. Helaas geen afspeelapp. meer dus heb op internet gezocht naar een adres die deze grote "rollen" met film voor mij op dvd konden zetten ik wou het zo graag eens zien. Na 3 weken was het klaar en had ik de films op dvd! Met 3 gratis kopies erbij voor mijn ouders en broers, en ze zijn super!!! Ik ben van de leeftijd die mijn zoon nu heeft en wat lijken wij opelkaar met het uiterlijk Ook mijn broertje staat er op toen hij net geboren was zo mooi! Ik ben er super blij mee met deze oude films.