eerste verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamasilly, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamasilly

mamasilly Lid

Jan 25, 2009
    86
    0
    0
    venlo
    wie heeft leuke ideeen voor de eerste verjaardag van een meisje
    wat voor taart, kado's enz enz
    27 juli is ze jarig dus midden in de zomer
    dan wordt ze 1

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zwembadje kado als ze die nog niet heeft en dan lekker (bij mooi weer) verjaardag in de tuin?
    taart heb ik bij de bakker laten maken met een tekst erop, haar naam en hoera 1 jaar (ben geen keukenprinses)
    ik heb het op een middag gehouden zodat ze ´s avonds lekker om 19 uur naar bed kon en ongestoord kon slapen.
    verder qua kado´s wat ze nog nodig heeft, de zomer komt eraan, vissershoedje misschien? zwempakje, zwembandjes, dat soort dingen.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
  4. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    Ik lees even mee mijn zoontje wordt ook 1 en 1 dag eerder dan jouw meisje :)

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik ben inmiddels ook al druk bezig met de 1e verjaardag van Jasmine. Wat betreft de taart, laat ik maken bij de bakker. Leuke foto en tekst erop...

Wij kopen zelf voor Jasmine een meegroei-driewieler. En aan de familie heb ik een meegroei-schommel gevraagd. Maar zwembad en toebehoren vind ik ook wel een leuk idee. Jasmine is 2 juni jarig dus hoop dan ook wel op mooi weer.

6. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Leuke ideetjes weer.
    Hier een feestvarkentje over een kleine maand, gaat zoooooooo snel :)

Ik laat ook taart met tekst en foto afdrukken, waarschijnlijk bij de HEMA. Vind ik erg lekker en ziet er vrolijk uit.
    Die kleine krijgt een stukje om zelf mee te kliederen.

Ook laat ik een roze polo-shirtje drukken met op achterkant een taart met tekst: hoera, 1 jaar!
    Een witte romper met lange mouwtjes en klaar.

Verder wat balonnen en slingers uiteraard. Ik houd het in 2 etappes zodat ze lekker haar ochtend en middagslaapje heeft.

En cadeautjes, denk zelf om idd buitenspeelgoed te vragen en zwemspulletjes vind ik een goed idee!

7. sinada

sinada Niet meer actief

Ik heb een gedichtje gemaakt voor de uitnodiging en heb iemand gevonden die van die mooie taarten maakt.
    Haal een klein slagroom taartje waar ze in mag slaan en vies mee mag doen.
    Ik zet er wel bij dat we al genoeg knuffels hebben en dat kleding ook wel erg leuk zou zijn

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Mijn dochter wordt ook bijna 1.
    Heb een uitnodiging gemaakt bij vistaprint met een foto. Ze krijgt zelf een klein koemelkvrij taartje omdat ze allergisch is voor koemelk. Taart voor de visite wordt denk ik gewoon een simpele, ze eet er zelf niet van en ziet hem waarschijnlijk niet eens ;).

Als cadeau van ons krijgt ze waarschijnlijk zo'n houten poppenwagen. Van haar opa en oma een zandbak/zwembad en van haar oom een ballentent. Verder weet ik het nog niet.

9. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ik las in de WIJ 1 jaar een leuke. Een stoffen slinger met vlaggetjes en dan ieder jaar 1 vlaggetje volschrijven met details. Lengte gewicht, lekkerste eten etc.

Een uitnodiging met een handje van je kindje (vingerverf) erop is ook leuk. De tekst is dan "Komen jullie mij een handje geven?"

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je krijgt toch geen knuffels meer als ze 1 worden? Zelf met de geboorte maar 1 tutknuffel gehad. Verder geen knuffels gehad (en er stond niets over op het kaartje). Ook bij 1ste verjaardagen nog nooit knuffels voorbij zien komen. Wij geven vaak een leuk boek.

Wij hielden dochters feestje na haar slaapje vanaf 14 uur (dochter ging die dag wat vroeger naar bed). We hadden een Hema taart en bij haar 2de verjaardag een taart van een hobby bakster (hello kitty super leuk). Meptaart doe ik niet aan, ze kreeg gewoon een stukje van de echte taart.

Verder vond dochter het met haar 1ste verjaardag wel leuk, maar het leukst vond ze toch wel dat iedereen weer opgekrast was, de spullen op hun plek stonden en zij lekker kon spelen....

Haar 2de verjaardag was heel anders, toen was ze jarig en vond ze het super om in het middelpunt te staan.

Kortom houd je kindje goed in de gaten en maak het niet te druk voor hun.

Share This Page