Hoi meiden, Nu zo met dit mooie weer, gaan we zwemmen achter in de tuin, wat vaker lopen na de kinderboerdij enz.. maar voorheen sliep onze dochter ongeveer 2 x 1,5 tot 2 uur per dag,..maar nu moeten we ze echt na 2 uur wakker maken, doen we dit niet weten we zeker dat ze blijft slapen, vannacht werd ze wel om 3 uur wakker en hebben we een flesje gegeven maar ze viel niet 1 2 3 in slaap zeg maar Ze eet verders helemaal prima, veel water tussendoor en ze is erg, zeg maar super bewegelijk op de tijden dat ze wakker is Herkennen jullie dit?...bedankt alvast! x
Zie mijn topic.. Maar ik heb t vermoeden dat t bij Gijs niet met t weer te maken heeft.. Die slaapt zo'n 16-17 uur als je alles bij elkaar optelt.. We ondernemen verder weinig.. gewoon lekker thuis spelen, net als anders.. Ik denk wel dat de warmte meer energie vraagt hoor.. Ik ga zelf ook eerder op bed en slaap goed..
daniel slaapt wel meer sinds zaterdag maar weet niet of het echt het weer is aangezien we airco aan hebben...
Yes, hier ook hetzelfde. Veel sneller moe. Ze slaapt nu overdag langer dan normaal en gaat 's avonds zelfs eerder naar bed. Zal wel door de hitte komen.
Hier ook een kindje wat nog meer slaapt. hihi sinds het warme weer slaapt ze zelfs door het snachts terwijl ze normaal nog altijd 1 keer kwam voor effe te drinken
Meer slapen doet hij zeker niet, integendeel! Hij valt helemaal niet in slaap door de warmte... Gisteren een klein uurtje geslapen in de voormiddag en voor de rest van de dag helemaal uitgeput en moe, maar slapen wou hij niet! Er valt echt niets meer mee aan te vangen, hij wil niet meer spelen, niet zitten, niet staan, niet kruipen, niet knuffelen, alleen maar zeuren en jammeren