ervaring met Livit Eindhoven voor redressiehelm?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kevertje83, Jul 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

Apr 6, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Mijn zoontje is inmiddels 5 maanden oud en heeft een behoorlijk scheef bolletje. Vandaar ook dat hij waarschijnlijk volgende maand een redressiehelm aangemeten krijgt. Ik vind het wel erg dat het nodig is, maar ik probeer me vast te houden aan het feit dat het waarschijnlijk erger voor ons is/lijkt dan voor hemzelf en ik hoop dat hij er niet te veel last van zal hebben.

Nu is mijn vraag, heeft iemand van jullie (recente) ervaring met het aanmeten van een helmpje bij Livit Eindhoven (Blixembosch) of eventueel Livit Tilburg? Wat voor type helmpjes worden er gebruikt (met/zonder kinbandje, vrije oren of niet) en wordt het helmpje aangemeten mbv een gipsafdruk of met een elektronische scan? Hoe is de service daar? Waren jullie in het algemeen tevreden?

Ik hoop dat jullie ervaringen met mij kunnen/willen delen!

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wel met Den Bosch, was prima! Werd aangemeten dmv gipsafdruk. Onze dochter had helmpje met oortjes vrij en zonder kindbandje, maar dat ligt ook aan waar de afplatting zit want ik heb helmpjes met kinbandje voorbij zien komen daar.

3. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hoi kevertje,
    Wij zitten nu n maand bij livit bb en dat gaat prima. Helmpje werd aangemeten met gipsafdruk, ook dat ging prima. Natuurlijk is t allemaal wel n beetje sneu, maar wij vinden/vonden t erger dan hidde hoor! Helmpje is met oren vrij en zonder kinbandje. Weet niet of dat dat daar standaard is eigenlijk. Je helmpjes die uit 2 delen bestaan, van provera maar dan moet je ver rijden, dat vonden wij geen optie.

De helm gaat wat oeizamer op en af dan n helm die uit twee delen bestaat maar qua dragen maakt t volgens mij niks uit. Wij hebben hem hier in de buurt niet kunnen vinden.

Wij hebben controle bij livit, ka in bernhove in veghel omdat we daar n second opinion hebben gehad.

Maar service etc. Is prima in einhoven hoor!

Heel veel succes met de overwegingen en keuzes. Als je nog vragen hebt, je mag me ook altijd n pb sturen!

4. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

Apr 6, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties!

Share This Page