eerste verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angel1990, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Dag dames!!

Ik zoek; leuke cadeautje voor mijn meissie haar verjaardag!!
    Grote maarrrr: er is al een driewieler, looptrainer, speeltafeltje (chicco). Een koektrommel van fisher price?? Oh en niet te vergeten de V-tech 3in1 zebra
    Dit hebben mijn schoonouders allemaal gekocht *zucht* of hebben het gekregen van iemand

Ik zat te denken aan een kinderfauteuil... en nouja, ik heb het intertoys boek al uitgepluist! Hierin al verschillende kruisjes gezet voor ideetjes maarrr...

Wat is nou ECHT leuk!! ??

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja, vind je meisje iets leuk om te doen? E. Heeft deze dingen gekregen waar ze veel mee doet; audi op accu, geweldig ding. Nu kunnen Wij hem zelf besturen met afstandbediening en als ze ouder is kan ze zelf gas geven, een hobbelschaap, baby born pop en Houte poppenwagen.word nu nog mee gespeeld en de zandbak scoort ook veel punten ;)

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik vind mijn eerste smartphone erg leuk. De "houder" is apart te koop. Ik zit er aan te denken om deze ook voor mn zoon zn eerste verjaardag te kopen.

O, dit staat ook in "het" grote boek van intertoys.

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wandelwagen.. Het hoeft toch ook niet iets te zijn waar ze nu mee kan spelen, ze snapt er toch niks van! Mijn zoontje heeft gisteren ook van alles gekrehen vanaf 1.5 jaar..

5. angel1990

Gaat ook niet om dingen waar ze meteen mee kan maar zou toch leuk zijn als er iets bij is waar ze meteen wat aan heeft.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Hier is de wheelybug rem erg groot succes. Hij vindt hem lief (aaien, knuffelen, kusjes :)), en schatert het uit als hij er op rond rijdt.

7. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem een speelhuisje voor in de tuin gegeven. Heeft er nu al veel in/rond/mee gespeeld. Dus ik vind het een succes!
    Zandbak of duplo kan ook voor een meisje. Onze kleine vindt de duplo stenen nu ook al leuk.
    Je kan ook iets groters geven voor over een half jaar en een klein kadootje voor nu. Ze krijgt al meer dan genoeg zo te lezen!

8. angel1990

Ze krijgt te veel vooral van opa en oma haha maar sinds opa het met zijn hart heeft is hij niet te stoppen en daar baal ik van maar goed doe je niks aan.

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zand/water tafel van little tikes. Zo een kralen spiraal die je vaak in wachtkamers ziet, een ballenbaktent, duplo. Dat is wat het hier heel goed deed.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Mijn zoontje heeft 2 weken terug enorm veel gehad... maar gelukkig ook dingen waar hij over een poosje pas mee kan gaan spelen. Dit heb ik weggelegd. Ook wel handig, want dan kun je elke keer iets nieuws pakken en blijft ie uitgedaagd.
    Voor Sinterklaas krijgt ie een watertafel ofzo, leuk voor in de zomer :) Hij snapt het toch nog niet.

Ik heb vooral Duplo gevraagd en (voor een meisje wat minder..) de toet toet garage van V-Tech. Ideaal, want je kunt blijven uitbreiden.

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    wij vragen de boerderij van little people, leuk serviesje voor in bad, iets met ballen (ze is gek op ballen) een kogelbaan (knikkerbaan maar dan grotere knikkers) spijkerbroekjes en rokjes maat 74, of een storting op haar spaarrekening voor de autostoel.

12. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Schommel voor in de tuin / zandbak / little people / duplo / voorleesboeken

13. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wij hebben deze ook gehad voor de eerste verjaardag van de oudste, in lieveheersbeestje-variant. Nou, als je iets zoekt wat een succes is, dan is het zo'n wheelybug! :D
    Hier racete ze de hele dag de kamer door op dat ding.
    Nu nog, ze is 4, wil ze er op rijden....helaas voor haar, met een kruipende baby vind ik dat niet zo'n goed idee

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wij hebben toen een houten keukentje gekocht. Mijn dochter is nu 3,5 jaar en daar speelt ze nog mee.

Ook leuk is: boerderij, bus of huisje van Little People, poppenwagen (goede stevige waar ze op kan leunen), een pop met een zacht lijfje, houten puzzel.

Deel Deze Pagina