winterschoenen topic!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door daniella1986, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is al een winterjassen topic, maar ik dacht nog geen schoenentopic. Dus welke schoentjes heb jij voor je dreumes?
    Ik ben nog heel hard op zoek naar leuke laarsjes voor ons meisje.
    Vind het zoo moeilijk... er is maar weinig leuks in haar maat (maat 21)

Dus...post je foto!! En vertel gelijk even waar je ze hebt gekocht...!

2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb toevallig gister mijn dochters eerste, echte schoenen gekocht!
    Ze zijn van het merk Bardossa, bij Klein Beginnen in Rotterdam :)
    Ik vind ze stoer, maar toch meisjesachtig door de franjes er aan.
    Alleen de zool is een andere kleur dan de foto, die is dezelfde kleur als de veters.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

4. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad Amfy haha...!

leuke schoentjes!
    Ik heb zulke leuke gezien... van Romagnoli... Kent iemand dit merk? Alleen ze zijn zooo duuur....!!! (105,-!!)
    Maar ook zooo leuk :):)
    Twijfel...twijfel... en er is zo weinig in haar maat.
    Ik moet namelijk al wel echte goede schoenen met harde zool hebben. Ze loopt al ruim 4 maanden....
    Weet niet wat ik moet doen!!!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    2e hands halen, soms is er maar n paar keer op gelopen! Ik haal aLtijd in de uitverkoop. Heb nu nieuwe geox schoenen voor J. En voor D. Gattino schoenen voor 15 euro per paar.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ken het probleem helemaal daarom heb ik nu die leren die ik nu heb een harde zool hebben ze van elefanten vanaf maat 18 maar daar ben ik niet kapot van maar opzich is een dunne zool niet er hoor eigenlijk nog wel beter ook. Dus daar zou ik het niet voor laten

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    2e hands is toch totaal niet goed? schoentjes gaan toch na de voetjes staan?

Ik heb nog geen echte winterschoenen.. ze heeft nu nog paar zilvere gympen, Roze K3 gympen ;) , en soort boot-schoentjes.. voor 't najaar alleen paar regenlaarzen staan.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ieder z'n mening er over. Als een kindje het maar een paar x gedragen heeft, heb ik er totaal geen problemen mee. Ik heb t gevraagd aan onze fysio, maar volgens haar was dit ook geen probleem. Als ik op i'net kijk, zie je verschillende verhalen, en ik zie t kwaad er niet in, bovendien heb ik er het geld niet voor en vind ik het mega zonde om J. Zijn goede schoenen die D. Makkelijk aan kan, weg te doen. Maar dat is ieder voor zich.

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb schoentjes van Piedro voor ons zoontje. Een paar maten in de uitverkoop gekocht (van 80 tot 90 euro voor 10 tot 25 euro) Allebei bruin en ze kunnen zowel winter als zomers gedragen worden.

@Tweedehands... ik heb hier een paar staan, maat 21 en ik denk dat die snel mp op gaan. Deze heb ik te laat uit de doos gehaald waardoor ze nu al te klein worden. Zijn echt nog als spiksplinternieuw... een paar x gedragen. Dus 2e hands is niet altijd versleten en ingelopen ;)

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Naar de voeten staan, dat schijnt niet helemaal zo te zijn. Schoenen kunnen dan ook gewoon weer vormen naar een volgende voet.

Daarbij is het volgens mij beter om goede tweedehands schoenen te halen, dan nieuwe goedkope (met slechter voetbed etc).

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Elefanten zijn misschien niet de meest mooie schoentjes (mijn mening) maar wel goed voor de kindjes. En idd vanaf kleinere maat met stevige school.
    Ik vind kwaliteit erg belangrijk, maar ik geef echt niet zoveel geld uit aan schoenen voor m'n jongens. Daarvoor groeien hun voeten echt (nog) veel te hard...

Even als voorbeeld; mijn oudste loopt nu precies 2 jaar. Hij begon in maat 21 als eerste schoentje en zit inmiddels in maat 27.
    Mijn jongste loopt nu 10 maanden, begon ook in maat 21 en zit inmiddels in maat 24.

Voor onze oudste een paar schoenen in de uitverkoop gescoord, voor de kleine man een paar schoenen van Dr. Visser bij de Scapino. Met nieuwsbriefkorting voor 30 euro, en ook dat zijn gewoon goede schoenen!

Deel Deze Pagina