baby ligt scheef in bed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bby3, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bby3

bby3 Actief lid

Jun 5, 2012
    134
    0
    0
    hoi , hebben jullie misschien tips voor mn draaikontje?
    ze ligt elke x helemaal scheef in bed of soms zelfs dwars en elke x dr hoofdje tegen de spijlen en dan word ze er wakker van. leg dr al een aantal x terug recht maar blijft scheef liggen.

dr bed staat ook schuin omhoog aan de achterkant.
    heb al met handoekrollen aan de zeikanten geprobeerd maar werkt niet. ze ligt nu ook niet meer onder deken of laken omdat ze daar dus al 2 x met dr gezicht onder gekomen was. ze heeft nu een slaapzak aan

heeft iemand tips ?
    zo ligt ze nu elke x erbij

xx.jpg

xxxx.jpg

2. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik weet niet of ze al om draait/rolt? Dan zou je kunnen proberen de slaapzak aan de onderkant een beetje onder t matrasje kunnen stoppen.. Maar weet niet of dat bij jou draaikontje gaat werken haha.

Bij Emma werkt het wel, dan gaat ze ook niet helemaal naar ''boven'' toe, ze blijft nu netjes liggen..

3. bby3

bby3 Actief lid

Jun 5, 2012
    134
    0
    0
    Ze draait alleen nog van dr zij terug naar dr rug en soms van dr rug op dr zij maar dit is meestal in de box als ze heel druk aan t doen is verder draait ze nog niet

ik zal t eens proberen , kijken of ze dan minder draait, had nu 2 van die handoek rollen aan1 kant en kwam ze niet tegen de spijlen maar erg veilig lijkt t me niet , vooral niet als ze strax sterker is

4. adi

adi Niet meer actief

Is echt heel normaal, er zijn maar weinig kinderen die blijven Liggen zoals ze neergelegd zijn.
    haal de dekens uit het bedje (ook knuffelberen ed), en laat haar lekker liggen zoals ze het zelf fijn vindt.

5. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Ze ligt wel lekker te slapen, kan geen kwaad ;).

Ik zou alle extra's uit bed halen en haar gewoon laten liggen. Ik heb zelf sinds kort een hoofdbeschermer in het ledikant, scheelt een hoop gebonk met het hoofd.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik zou haar dus nooit vastleggen! Straks doet ze wel ineens iets waardoor ze stikt.....
    Onze zoon was ook zo'n mega draaikont! Echt ongelooflijk,in de raarste posities en op de raarste plekken in bed kwam ii hem tegen. En rechtleggen? Ja leuk voor twee tellen,daarna doe ik wel weer wat ik zelf lekker vind!

Onze zoon ging daarom met 5maanden in een slaapzak zonder verdere toebehoren in zn bed. Lakens,dekens,knuffels alles ging eruit.

Het enige jammere dat ik vond: zn bedje zag er zo ongezellig uit maarja alles voor de veiligheid en de nachtrust voor zoonlief :)

7. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Zo ligt onze zoon ook regelmatig. Verder heeft hij er geen last van dus ik ook niet.....

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Dekens en knuffels uit bed en lekker laten gaan :) Ze zal vast wel eens tegen de spijltjes aan liggen, hoort er bij...

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo hoor, lekker laten gaan inderdaad :)

10. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker

Hih, die van mij wel. Bewegen bijna niet ;)
    Ik heb dus geen tips...:)

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    mijn dochter werd er echt wakker van toen ze groter werd of ze zat met haar voet klem tussen de spijlen.
    heb hier een Snoozzz gehaald en dat was de oplossing.
    ze vindt het trouwens ook heerlijk slapen

12. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een draaikolk en sindsdien ook een fanatieke buikslaper, maakt het nog erger, hier wel een deken en slaapzak met 1 knuffel met daaraan de speen, zodat mama niet 100x eruit hoeft snachts! Top!

13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is een echt draaikont maar onze dochter daarentegen blijft ook precies zo liggen als je haar neerlegt (nou ja nu nog wel)

14. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Heeft ze er last van? Zo nee mooi zo laten. Die van ons deed het ook.

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat doet mijn dochter ook. Laatst werd ze zelfs echt omgekeerd wakker :D ze heeft er geen last van dus ik laat het lekker zo. Ze heeft wel een vriendje in bed, maar geen dekens of iets dergelijks.

Vandaag ligt ze toevallig op haar buik, voor het eerst.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    mijn zoontje doet het sinds kort ook, denk dat ik zijn dekens ook maar eens ga weghalen

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig hier (nog) geen draaikont...
    Ivm verborgen reflux mag hij dat ook niet.

Je heb toch ook van die dingen met klittenband dat je vast kan leggen?

18. bby3

bby3 Actief lid

Jun 5, 2012
    134
    0
    0
    ze heeft er niet elke x last van maar wel regelmatig dat ze aan t piepen is en dan steekt dr arm er weer voor heen of boink weer dr hoofd er tegen waardoor ze soms wakker word.

ik kwam idd zoiets tegen alleen bij die stond gebruiken tot ongeveer 0tot3maanden en das nog maar heel kort dus even kijken of ik een andere vind.

ze heeft ook verborgen reflux dus als ze helemaal andersom gaan liggen is niet heel handig met dr bed die schuin staat.

ze slaapt ook wel onrustig dus daarom ligt ze zo snel weer scheef elke x , ook elke x naar dezelfde kant

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zolang ze er verder geen last van heeft: rustig laten gaan. Mijn dochter hield pas op met overdwars gaan liggen toen dat niet meer paste ;)

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Herkenbaar !
    Hier doet ze dat dus ook ingebakerd en wel !! Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgt.
    En ze stoot dan haar hoofd hoor ik door de babyfoon en daarna is ze wakker...

Share This Page