Ik vroeg mij af, welke verzorgingstas is handig voor een tweeling? Qua maat lijkt mij de originele verzorgingstas van easywalker duo lijkt mij niet zo groot (alleen op internet gezien, 43 cm). Maar ik zoek wel iets waar 2 flessen in passen en wat aan de kinderwagen, easywalker duo, past.
Ik ben geen tweeling mama maar mij lijkt dat je niet zoveel meer als met 1 kindje nodig hebt. Een extra fles en een extra rompertje ben je al wel mee klaar denk ik? Bij de eerste was m'n luiertas geschikt om mee te gaan kamperen een week lang zo vol. Bij de tweede zat er een luier en halfvol pak doekjes in, fles, hydrofiel en een shirtje of rompertje.
En zo ziet hij er van binnen uit. Hij is niet goedkoop, maar wel erg stevig, praktisch en mooi vind ik
Suusjeuh een week kamperen zou wel handig zijn. Ik heb geen idee wat er allemaal in moet. Het is wel zo dat mijn ouders ver weg wonen. Als we daarheen gaan wil ik graag voldoende mee nemen en niet met 2 tassen rond sjouwen. Je uitleg klinkt heel logisch. Doornroosje die is leuk! Ik ga eens rustig rondkijken, het heeft geen haast. Ik vroeg mij ineens af hoe en wat, hormonen zullen we maar zeggen Qua maat voor aan de wagen maakt het volgens mij ook niet veel uit want die duo wagen is maar 10 cm breder ofzo.