eerste wee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door k84, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Breek even in..

Pijn in billen, heupen, onderrug en liezen bleken bij mij toch echt weeen te zijn. En ik dacht *shit* heb ik ook nog een soort van liesbreuk als ik bijna moet bevallen. Voelde in eerste instantie niks in m'n buik en herkende het niet eens! Het was ook niet in golven, maar continu aanwezig. Later trok het door naar m'n buik en voelde het als aanhoudende heel erge menstruatiekramp. Voor iedereen anders, maar pijn in heupen, billen en onderrug kan er wel degelijk bijhoren

Succes dames! Over +/- 32 weken ben ik ook weer aan de beurt!

2. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah wat naar, maar gelukkig houden ze het in de gaten..!
    Ik hoop voor je dat het vanavond doorzet, het is tenslotte volle maan... Wel spannend als je weet dat er wel al weeenactiviteit is.. ;)

Zit nu aan de eettafel en de kleine is echt alle kanten aan het op buigen, maar heb echt het idee dat het niet meer past... Heb nu ook ineens striae onderaan me buik.
    Voel me vandaag wel prima, alleen heel erg moe..
    En de menstruatiekrampen zijn net weer begonnen, maar lichter dan gister.. Dus ik ben benieuwd hoe dat vannacht zal gaan...

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hey hier ook erg onrustig pijn in onderbuik en rug maar mischien zit dit ook wel in mijn koppie moet straks weer naar het ziekenhuis en dan ga ik het aan geven daar je blijft toch bang voor die vroege geboorte en zo bang dat het toch weer gaat beginnen ja sorry voor het geklaag

4. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey, de nacht zit er weer op! Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik dacht vannacht dat het serieuze boel werd, maar weer niet doorgezet. Werd wakker van de pijn in mijn onderbuik. Zeker twee uur wakker gelegen van een erg zeurderig gevoel. Continu gevoel, kon geen golven ontdekken, maar net alsof ik verstopt zat. Dacht op gegeven moment ook dat ik moest overgeven, maar zo ver is het niet gekomen. Zeurderige gevoel is er nu nog, netalsof ik geconstipeerd ben ofzo terwijl ik niet naar het toilet kan/hoef. Ik word er echt beetje moe van :(. Net naar ziekenhuis gebeld en kan vandaag om 11.30 terecht voor controle CGT, opvolging van gisteren. Daarna gesprek bij de arts dus denk ik dat ik bovenstaande dan ook zal bespreken. Dit gevoel heb ik afgelopen weken nog niet gehad. Wel meer de menstruatiekrampjes, maar niet dit continue gevoel. Dat past normal niet bij weeen toch? Naja ik dacht, prober maar te slapen. Zolang ik in slaap val zullen het vast geen echte weeen zijn! Ben benieuwd wat de gynaecoloog straks zegt.

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou ben net naar het ziekenhuis geweest en moet nu rust gaan nemen mag niks meer doen en dinsdag weer terug komen voor weer een meting mijn baarmoeder is te geprikkelt dus rust nemen anders wordt ik opgenomen

6. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend voor je! Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat het serieus wordt genomen! Hou je maar goed rustig dan! Heb je wat hulp thuis ofzo?

hier ook lange dag ziekenhuis achter de rug. Vanochtend in urine bij huisarts witte vlokjes. Ctg was in orde gelukkig, maar ze wilden nog onderzoek doen om uit te sluiten dat ik een hoge vliesscheur had. Alles bleek gelukkig goed in orde. Hebben wel nog slijm weggehaald bij baarmoedermond. Meer slijm was een teken van aankomende bevalling zei ze. Ik al blij, wanneer komt die dan aan? Zegt ze meestal binnen 1 /2 weken, soms sneller. Ging de goede moed... Alhoewel ik ook betwijfel dat ze het zouden zeggen als ze sneller verwachten... Hele dag wel kramp gehad...maarja we zullen zien

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48

nou ik hoop dat je gewoon nu aan het bevallen bent en dat aleen het slijm weg halen voldoende was

8. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas nog niet bevallen. Eigenlijk best goed geslapen vannacht. Afwachten
    .. Hoe is het bij jullie?

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hier ups en downs maar gaan vrolijk verder hihihi

10. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, hoe is het met iedereen? Hier wel redelijk, nog steeds wel voorweeen, maar gaver nu maar vanuit dat het niets is. Als het echt doorzet zal ik het wel merken. Op moeheid na en wat opstartpriblemen met lopen enzo gaat het wel. Beter dan afgelopen week iig. Probeer er ook wat minder mee bezig te zijn, miss helpt dat

ben benieuwd hoe het bij jullie is!

11. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook nog steeds niks....
    Vandaag inderdaad ook besloten om er maar vanuit te gaan door te moeten lopen tot 42 weken... Dan valt het alleen nog maar mee, want op deze manier duurt het wel heel lang...

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hey hier gaat het redelijk aleen vanacht weer slechte nacht gehad straks weer naar het ziekenhuis ben behoorlijk nerveus bang ook dat ik moet blijven ik lig liever thuis in bed dan dat ik daar lig zo lang mar we gaan het afwachten

dus jullie nog niet bevallen mischien de trap een paar keer op en neer lopen hihi weet niet of het werkt maar is mij wel is vertelt

13. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja als traplopen zou werken... Ik geloof niet zo in alle aanraders. Kleine komt als ie er klaar voor is. Blijkbaar heft hij het nog te goed nu in mijn buik. Nou ga mij vandaag maar weer eens wat proberen bezig te houden. Ga drumsticks maken voor in de diepvries voor na de bevalling, appeltaart en cake. Wie weet vinden we het straks allemaal en anders heb ik deze week nog wat lekker ;)... Voel ik mij in ieder geval iets minder nutteloos. Morgen naar verloskundige. Ben benieuwd wat ze zegt dat de opties zijn voor na de 40 weken. Ze hebben destijds gezegd mij niet meer dan 41 weken te willen laten lopen (ivm gewicht van de kleine), maar dit is volgend weekend al. Dus ben erg benieuwd... Hoop dat het nog natuurlijk gaat beginnen...

Roeska en juffie2 hoe is het met jullie?

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ik stel me langzaam ook maar in dat het zomaar tot 42 weken kan duren, al heb ik vandaag weer meer gerommel in m'n buik :) gisteravond was de kleine mega actief, deed me gewoon pijn! voel me vandaag echt anders, moe, beetje duizelig en een hele zware buik die echt naar beneden drukt .... donderdag weer controle...
    's avonds heb ik nog steeds behoorlijk flinke harde buiken.
    ben benieuwd hoe het vandaag met jullie zal gaan ;)

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik ben weer in het ziekenhuis geweest en gewoon rustig aan blijven doen en over 2 weken moet ik weer terug komen en ja wordt de pijn erger bellen

k84 dan heb je kans dat ze je mischien wel even een handje gaan helpen ik hoop het voor je dan ben je er van af

juffie2 het zou ook kunnen dat het in eens gaat beginnen had ik bij de zwangerschap van me andere kinderen dat ik de hele dag niet fit was en dat snachts de weeen begonnen

16. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi allemaal,

hier geen veranderingen helaas. Zondag pverdag en 's nachts heel veel buikpijn gehad.
    Gisteren naar het ziekenhuis geweest en het blijkt dat ik nog steeds maar 1 cm ontsluiting heb, dus ze gaan deze week niet inleiden. dat was een flinke teleurstelling en heb daar een potje zitten janken.
    maandag moet ik weer terug, tenzij het natuurlijk uit zichzelf begint. en anders gaan ze me waarschijnlijk strippen als ik dan nog niet inleidbaar ben.

ik heb een recept voor slaapmedicatie meegekregen, temazepam.
    maar ik sta hier niet achter om dit te gebruiken, ondanks dat de vk zegt dat het veilig is. de baby kan er suf van worden.
    ik heb het in het verleden vaker geslikt en toen hielp het niet iig.
    het is volgens mij ook puur voor het inslapen, maar daar heb ik geen problemen mee.
    het is juist het doorslapen. ik word wakker van de buikpijn of pijn in mijn bekken als ik me om moet draaien.
    dus ik weetniet zo wat ik hier mee moet.
    wat zouden jullie doen?

succes vandaag allemaal, en K84, klinkt heerlijk die appeltaart en cake! 't is dat je niet wat dichterbij woont hahaha!

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ik zou t ook niet nemen, ik ben ook vaak wakker en doorslapen is lastig, idd omdat draaien lastig is. maar goed..oververmoeid bevalling in, is ook niet fijn.

hier rommelt het toch weer.... veel harde buiken, bij miste of geringste beweegt kindje ineens flink alsof het positie aan het bepalen is ;) dus rustig blijven zitten op bank..m'n ouders zijn er om laatste dingen in huis te soppen, zó fijn!!

18. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Oh lekker juffie, een schoon huis straks.

Hier sinds vanochtend toch weer zeurende buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. En sinds een uurtje of zo ook last van mijn onderrug tijdens een kramp...dat heb ik nog niet eerder gehad.
    Maar goed, t wordt vooralsnog niet erger.
    Lekker rustig aan op de bank hier.

19. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    van harte gefeliciteerd!

inderdaad een snelle bevalling.

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

gefeliciteerd!!! nu genieten en lekker bijkomen, klinkt als een fijne bevalling, lekker snel :)

Deel Deze Pagina