eerste wee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door k84, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd en nu lekker genieten

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hier heeft het weer niet doorgezet, morgen controle. Het blijft rommelen, eind van de dag neemt het dan toe en dan als ik eenmaal in bed lig, zakt het toch weer weg...

3. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

@ birshit, gefeliciteerd!! fijn dat alles goed is gegaan. Geniet van jullie kindje!

@Roeska, wat vervelend dat ze niet wilden strippen/inleiden nog. Wie weet komt het nog vanzelf voor maandag. Echt vervelend heh al dat gerommel al voor niets.. ofjah volgens de verloskundige gebeurt er dan al een hoop, maar goed zo voelt het niet he! Ik denk dat ik de medicatie ook niet al te snel zou nemen, maar je moet natuurlijk ook wel op jezelf letten. Als je te moe wordt voor de bevalling zou ik het misschien eenmalig dan wel doen. Misschien dan juist nemen als je wakker wordt om dan gemakkelijker in te slapen?

@ juffie2, huisje lekker schoon, heerlijk!

@nedjla, fijn dat je naar huis mocht! Lukt het om je een beetje rustig te houden?

Hier rommelt het flink. Gisteravond en vanochtend ook plots erg misselijk geweest. Nu gaat het wel weer, echt met vlagen. Slapen was vannacht ook een ramp, maargoed ga zo proberen nog maar een dutje te doen. Ben vanochtend bij verloskundige geweest. Als er vrijdag nog niets is gebeurt mag ik om 09.00 uur bellen voor een afspraak nog vrijdag/zaterdagmorgen om voor het eerst te strippen. Als eerste keer strippen niet helpt, dan doet ze het zondag nog een keer. Mochten beiden geen effect hebben dan moet ik begin volgende week naar het ziekenhuis om een afspraak voor inleiding te maken voor komende week. Het klonk alsof de kleine er eind volgende week sowieso zal zijn. Super raar idee! Spannend allemaal. Ik hoop wel echt dat hij zich nog spontaan gaat melden, maarja we zullen zien.

4. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu heb ik alles zitten lezen en ben het gewoon alweer kwijt.. Wat een drama dat geheugen van mij... :(
    Alleen balen dat het zo blijft rommelen bij iedereen... Ik had gehoopt te lezen dat er na zoveel dag sowieso een bevalling is en ik wist hoe lang ik dit nog vol moest houden..
    Ik kan op het moment wel huilen! Heb net alleen een vaatwasser ingeruimd en zit nu alweer op de bank met menstruatiepijn. En dat iedere keer bij alles wat ik doe.. :(
    Ben ook zo moe! En onderin me buik voelt het gewoon zwaar, dat het zwaar is dat is wel bewezen want de striae springt er op die plaats spontaan in.. :(
    Ik vind het geloof ik niet meer zo leuk allemaal...

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

herkenbaar angarcia!!! hier nog zo een.... lopen is te pijnlijk en bij minste of geringste springt er harde buik op die dan tijdje aanhoudt...hang een beetje in een rechte stoel..pffff

6. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Hallo dames, afgelopen zaterdag ben ik bevallen met een keizersnee van een prachtige dochter!
    Het hele verhaal krijgen jullie nog. Beetje lastig op de mobiel.

Hoe is het bij jullie?

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd roeska

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Gefeliciteerd Roeska!! Hier ineens paar dagen alles erg rustig en lijkt wel of ik me fitter voel, dus kan maar zo nog weekje duren! Geniet!!!

9. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roeska, Gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

@Juffie2 Een echte lotgenoot.. :( haha
    Las dat het een paar dagen weer rustig bij je was en je weer wat fitter voelde. Fijn is dat he!

Hier precies hetzelfde, dus het hoort bij het patroon denk ik.
    De ene week heb ik een paar dagen dat ik me echt niet goed voel en dan vooral moe, futloos, gerommel en pijn.. Het liefst ga ik dan ook zitten of liggen en sta ik niet meer op! Drama dagen zijn dat!
    En de andere week heb ik een paar dagen dat het gewoon goed met me gaat. Geen pijn, geen gerommel, voel me best fit (voor zover mogelijk dan) en echt moe ben ik op die dag ook niet (kan zelfs mijn middag dutje overslaan).
    Ik snap er niks meer van, maar toch hoop ik dat meneertje zich snel aankondigt.. Ik vind het wel mooi genoeg geweest!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@angarcia heeeeeel herkenbaar!!!! we schelen 1 dag zie ik, ben benieuwd :) en al die tijd was ik er van overtuigd dat ik te vroeg zou bevallen, nou inmiddels hou ik rekening met 41 weken ofzo...

11. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    @Juffie2 Nu je het zegt, dat is grappig! Ben benieuwd wie er als eerst is.. ;)
    Ik probeer er vanuit te gaan dat ze me door laten lopen tot 42 weken, dus uiterlijk de 19de.. Dan kan het alleen maar meevallen!
    Maar stiekem hoop ik toch iedere keer weer dat het doorzet...
    Zelf heb ik eigenlijk 8 oktober steeds in me hoofd, waarom echt geen idee!

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest vanwege vochtverlies het was gelukkig geen vruchtwater de baarmoeder zat mooi dicht dus was weer gerust gesteld want ik kneep hem wel ff dus nu gaan we weer rustig verder haha

13. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd roeska!

hier heeft het strippen niets geholpen. Moet mij morgen om half 5 melden bij de verloskamers voor inleiding. Kleine werd al ruim 4 kilo geschat. Als alles meezit hebben we donderdag onze kleine dan bij ons! Erg spannend allemaal!

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    k84 heel veel succes morgen en dat het maar snel en voorspoedig mag verlopen

15. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

en daar gaan we weer...... zullen wel weer voorweeën zijn, dus ik blijf relaxt en verwacht er niets van, maar toch....

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hier maar uit bed gestapt...hele nacht al harde buiken en zeurende pijn onderin rug vanuit stuitje naar linkerbeen toe...amper geslapen nog, dus maar beker warme melk en uit bed...vriend ligt lekker te snurken dus die heeft niets door ;)

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    juffie2 en is het door gezet ik hoop het voor je

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

nog steeds hetzelfde...in bed liggen is een drama, dan worden klachten erger, beetje hangen achter laptop is nog het lekkerst ;) maar ben zooooo moe, wil t liefst gaan liggen slapen, maar ja, als ik dat probeer, wordt de zeurende pijn rond stuitje en onderbuik alleen maar erger.

19. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    @Juffie2 - In de loop van de dag nog wat gebeurd?

Hier alweer 2 dagen veel last van harde buiken.
    Net ongeveer uurtje geleden op het toilet gezeten met behoorlijke last van me darmen, ik ben inmiddels leeg. Voel me verder gelukkig niet beroerd.
    En nu sinds een half uurtje is de kleine ineens behoorlijk druk. Zo druk is hij al een tijdje niet geweest en met deze grote voelt het ook niet echt fijn.
    Morgenmiddag weer naar de vk, dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen!

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

nee het heeft niet doorgezet! Klink bekend Angarcia! Kan zomaar begin zijn van je bevalling ;) of weer het bekende voorwerk. Ben benieuwd wat jouw vk morgen zegt, ik moet morgen ook weer. Misschien dat ze inwendig dan gaan voelen hoe baarmoedermond voelt....

Deel Deze Pagina