Even een vraagje... Ik gebruik al een aantal weken emesafene zetpillen. Voordat ik 's morgens mijn bed uit ga, breng ik er een in. Nu kreeg ik van de huisarts geen herhaalrecept meer en heeft de verloskundige er een uitgeschreven, maar nu blijken dit de gewone pilletjes te zijn! Zoals in de bijsluiter staat, heb ik er nu net een voor het slapen gaan ingenomen, maar werken die dan morgenochtend bij het opstaan ook nog? Ik ga ze morgenochtend namelijk echt niet binnenhouden!
Vrees dat die niet meer gaat werken, ik gebruike er 4 verdeeld over de dag. Vreemd genoeg hield ik die pillen wel binnen. Sterkte in elk geval morgen ochtend!
Dank je wel! Het ging vanmorgen redelijk (zonder nog een pil in te nemen). Weet niet of het eenmalis is, maar dat gaan we gewoon nog eens proberen. Wel heeel rustig opgestart. In bed wat eten, boekje lezen met dochter en na een uur er pas uit. Dat kan natuurlijk ook niet iedere ochtend, helaas
Tegen mij is gezegd 's avonds en als ik daar niet genoeg aan heb dan 1 's ochtends of 's middags. In het ergste geval mag je 2 dagen maximaal achter elkaar er 4 innemen.
Fijn dat het goed is gegaan en dat je ze binnen hield! Tja rustig opstarten, dan zou je je wekker een uur eerder moeten zetten ofzo? Daar wordt een mens ook niet gelukkig van! Ik moet er trouwens wel bijzeggen dat ik geen last had van ochtendmisselijkheid, bij mij was het heel de dag door. Misschien dat ik daarom meer pillen moest nemen?
Ik slikte zowel 's ochtends als 's avonds een tabletje. Zonder al teveel succes helaas... Ik was zo'n 15 minuten na de pil wel ok, maar ik voelde het langzaam in alle hevigheid weer terugkomen. Maar je mag dus blijkbaar 2 dagen maximaal 4 tabletten achter elkaar nemen? Ben je van die dosis dan ook 'instant' niet meer misselijk? En wat gebeurd er na die twee dagen dan? Ik heb ze namelijk nog wel liggen, maar heb ze niet meer genomen omdat ik geen verschil bemerkte...
Eerder gebruikte ik alleen 's morgens een zetpil en dan ging het de hele dag redelijk als ik erg op mijn eten lette. Nu heb ik die tabletten, maar ben bang dat ik die 's morgens niet binnen kan houden. Eerder een zetpil in bed en na een half uurtje wat eten in bed en dan ging het wel. Nu gisteravond een tablet genomen, vanmorgen niet, maar ben nu wel weer misselijk. Misschien toch maar nog een nemen, ondanks dat ik al aan het afbouwen was...
Volgens mij moet je die pilletjes meer als een kuurtje zien. Ik heb ze ook 10 dagen gebruikt. Ik voelde me steeds beter. Ik nam elke avond een pilletje. Na die tien dagen heb ik mij nog een week goed gevoeld en toen kwam het weer terug. Nu is het eindelijk over!